Risaunya Kulit Seluruh Badan Kering, Tetapi Majlis Perkahwinan Dah Dekat !!


Assalamualaikum & Selamat Sejahtera..

Cik Vita ada dapat WhatsApp dari seorang sahabat yang menceritakan mengenai majlis perkahwinannya yang dah hampir tiba.. Maklumlah dah cuti sekolah ni kan..

Tetapi..

Kulit seluruh badannya kering. Maksudnya tak lembab macam kulit baby gitu kan.. Mestilah risau, apa kata suaminya nanti.. Malu la kan.. Wanita mesti nak yang terbaik untuk suaminya..

Katanya nak kenduri kena guna banyak duit.. Dah berhabis banyak la untuk majlisnya.. So, beliau nak yang paling murah dan tahan lama supplemet dalam Shaklee ni yang boleh membantu menyelesaikan masalahnya. So, Bincang-bincang dari sudut kewangan dan sebagainya, Cik Vita suggest Vitamin C Shaklee.

kulit kering dapat diatasi dengan pengambilan vitamin c
Vitamin C boleh mengurangkan parut di wajah


KENAPA??


Selain itu..

Ia merupakan Vitamin C pertama yang natural dan bertindak secara ‘Sustained release’, berfungsi secara perlahan untuk memenuhi keperluan tubuh selama 24 jam. Rumusan unik ini yang membenarkan pelepasan Vitamin C secara perlahan dan berterusan selama 5 jam. Satu tablet membekalkan 500mg vitamin C iaitu bersamaan 7 biji setengah buah oren bersama dengan kulitnya.

Vitamin C ini membekalkan ‘Bioflavinoid’ dalam jumlah yang seimbang iaitu 120mg. Bioflavonoids bekerja untuk meningkatkan keberkesanan Vitamin C dan perlu diambil sebagai sebahagian daripada supplement Vitamin C. (elak salur darah dari runtuh / bocor, meningkatkan fungsi Vitamin C, elak Vitamin C dari cepat teroksida dan merosakkan sel )

Jika anda tidak pandai menelan ubat, Vitamin C Shaklee juga terdapat dalam bentuk boleh kunyah iaitu Vitamin C 100mg.Tiada pembaziran kerana semua Vitamin C digunakan dan dilepaskan kedalam sistem tubuh secara perlahan-lahan mengikut keperluan. 

Anda juga perlu pandai memilih Vitamin C, Pasaran sekarang banyak Vitamin C sintetik. Sebab itulah, banyak Vitamin C yang diberikan secara percuma. Tetapi ia berbeza dengan Vitamin C keluaran Shaklee. 

Kebaikan Utama  Sustained Release Vita-C Shaklee 


Mari kita tengok apakah kebaikan yang Vitamin C Shaklee boleh berikan kepada kita :-

  • Membentuk kolagen
  • Merangsang pembentukan kolagen. Kolagen adalah sebatian asas otot, tisu, gusi, rangka dan tulang rawan. Oleh itu, ia mampu mengurangkan kedut dan menghalang otot menjadi kering.
  • Membaiki simptom pendarahan
  • Kekurangan vitamin C boleh menyebabkan gusi berdarah, lebam di kulit, kulit kering dan ruam.
  • Mempertingkat sistem imun
  • Membina sel darah merah yang sihat untuk penyerapan zat besi yang lebih baik, selain mencegah selesema dan batuk.
  • Memerangi kanser
  • Antioksida yang mampu meningkatkan interferon semulajadi tubuh dan merangsang pengeluaran “T-cells” untuk melawan sel-sel kanser.
  • Mencantikkan kulit
  • Kulit lebih cerah di samping melambatkan penuaan, mencegah pigmentasi serta jeragat.
  • Merawat insomia
  • Membantu mengatasi stres yang menjadi salah satu punca insomia.
  • Mengekalkan kolestrol sihat
  • Mengurangkan kadar tekanan darah.
Jadi macam mana hasilnya??

vitamin c boleh melembabkan kulit
Kulit Cantik & Lembab


Simptom Kekurangan Vitamin C


vitamin c boleh memulihkan kulit kering
Masalah Kulit Kering
  • Mudah tertekan atau stres – Sering letih dan lemah
  • Kulit kering atau bersisik, tapak kaki keras dan kasar
  • Luka lambat sembuh
  • Mudah bersin dan selesema
  • Wajah nampak tua dari usia (Vitamin C penting untuk pembentukan kolagen)
  • Mudah mendapat ulser
  • Mudah demam, antibodi lemah
  • Sering alami gusi berdarah
  • Salur darah mengecil
  • Sakit sendi
  • Tanda lebam pada badan
  • Turun berat badan (menjadi kurus yang lemah dan kusam)

Anda mungkin berminat untuk mengetahui :-

======================================================== 


Cik Vita 
PENGEDAR SHAKLEE Anda

Pengedar Shaklee Sik, Batu Lima, Jeniang, Kedah
Serta Seluruh Malaysia
"Saya Pengedar Shaklee terbaik anda"
[1164063]
Anda Mungkin Berminat Untuk MENJANA PENDAPATAN  6 -7 angka sebulan. 

Hubungi Cik Vita sekarang ;
SMS / WhatsApp : 0199609708
Page : Cik Vitamin

KONSULTASI PERCUMA
UNTUK PELANGGAN CIK VITA







Previous
Next Post »

21 comments

Click here for comments
22/11/14 8:27 am ×

Vitamin C mencantikkan kulit.banyak lagi kebaikkan nya
Tips bayi selesa guna car seat

Reply
avatar
22/11/14 10:19 am ×

Vitamin c buatkan muka glowing..takdela kusam sangat.ni pngalaman sendiri

UBATI MIGRAIN TANPA UBAT

Reply
avatar
Azlin Jaafar
admin
22/11/14 11:15 am ×

Vitamin C wajib Ada disetiap rumah dan harus menjadi supplement wajib harian. Banyak kebaikkan dan kelebihan vitamin C ni..walaupun vitamin C mudah dibeli di farmasi2, tp yg terbaik tetap produk Shaklee...;) http://linslyspys.blogspot.com

Reply
avatar
mama hantek
admin
22/11/14 11:24 am ×

Utk kesan terbaik, gabungkan dengan vita-E Shaklee

Reply
avatar
22/11/14 11:33 am ×

Gabungan Esp dan vita C juga memberikan kesan yang lebih mantap :D



:: anmashealthcare.blogspot.com ::

Reply
avatar
22/11/14 2:01 pm ×

Vitamin c kesukaan saya...mmg elok utk kulit kering dan tak perlu makan 7 biji oren utk cukupkan dengan 1 tablet vitamin c

laksam kelantan yang lazat

Reply
avatar
22/11/14 2:22 pm ×

Vitamin c bukansahaja elok untuk kulit ia juga elok untuk mencegah daripada selalu demam selsema.

Reply
avatar
Niny fariza
admin
22/11/14 3:49 pm ×

Say pun guna Vit C juga...

Reply
avatar
22/11/14 4:13 pm ×

Setiap hari baca kebaikkan vitamin c, makin berkobar-kobar hati ni nak beli vitamin C.

kelebihan kacang soya

Reply
avatar
22/11/14 4:58 pm ×

Vitamin c dari shaklee memnag awesome. Alhamdulillah saya semakin cinta dengan Vita C Plus sekarang.

Karnival upin ipin Picc Putrajaya 2014 Semakin Meriah

Reply
avatar
Akak Vitamin
admin
22/11/14 5:23 pm ×

Serious akak pun suka vitamin c ni. Dulu kulit kering berpeta. Alhamdulillah sekarang lembap je rasa. Cewah! :)

Reply
avatar
22/11/14 7:56 pm ×

Vitamin c jugak membentuk kolagen secara semulajadi. Bagi sesiapa yg xmampu nak amalkan kolagen shaklee boleh amalkan vitamin c 2biji sehari. Cubalah!

JommSihatDanCantik -> JAWAPAN KEPADA SEBUAH KEHIDUPAN YANG LEBIH BERMAKNA

Reply
avatar
Nabilla illa
admin
22/11/14 8:44 pm ×

I love vitamin c shaklee..

Reply
avatar
noor asiah
admin
23/11/14 12:40 am ×

Vitamin kegemaran saya...memang nmpk berbeza kulit bila ambik vit c..kalau rajin, cuba la bermasker vit c sekali..superb!!!

Reply
avatar
23/11/14 2:30 am ×

saya suka...saya suka vita c..mmg best...sape x cuba lgi tu.jgn lpskan peluang utk rasa kan sendiri kesan nyer.

Karnival Upin & Ipin 2014,PICC Putrajaya

Reply
avatar
23/11/14 8:02 am ×

bagus juga jika selesema telan vita c

Reply
avatar
23/11/14 9:44 am ×

Vit c juga sbg pganti panadol...sy sefmly dh xmkn ubat2 pnadol ni..wajib ada vit c kt umh utk stand by...;)

http://mummyfarisharyyan.blogspot.com

Reply
avatar
Ila Fyra
admin
23/11/14 5:39 pm ×

Vitamin C Shaklee memang terbaik. Semua kawan ila yang amalkan Vitamin C kulit mereka memang licin dan glowing. Jeles jug atau :-)
Jom Cari Duit Lebih

Reply
avatar
Nursimatun
admin
24/11/14 8:25 am ×

memang bagus vitamin c ni. amalkan pemakanan vitamin untuk mencegah bukan dah sakit baru cari ... hihih

Segmen Blogwalking Sampai Penat!

Reply
avatar
25/11/14 12:50 am ×

Vitamin C ni bagus untuk Cegah jangkitan penyakit. Amalkan sebiji je sehari.

Idam IPad Air 2

Reply
avatar
irene kass
admin
27/11/14 6:47 pm ×

Saya dah cuba.. memang effective.. best sangat.. kecantikan dari dalam..

Reply
avatar

Kongsi apa yang anda rasa ^^
jangan malu malu, kita kawan kan :) ConversionConversion EmoticonEmoticon

Thanks for your comment