Adakah Harga Omega Guard Shaklee Berbaloi Dengan Kualitinya??


Assalamualaikum & Selamat Sejahtera..

Apakah Dia Omega Guard?

omega guard boleh menurunkan berat badan
Minyak Ikan Terbaik

Omega Guard ialah sejenis minyak ikan iaitu sejenis Omega-3. Ia betul-betul diekstrak daripada minyak ikan laut dari laut dalam, seperti mackerel, tuna serta salmon. Seperti yang Cik Vita story sebelum ini, Omega Guard ini adalah minyak ikan yang betul-betul asli ye, bukannya hasil ekstrakkan hati ikan seperti kebanyakan produk omega-3 lain. Sebab itulah dia dikenali sebagai “Cecair Emas”. Kalau dah “Emas” mesti berharga dan mahal kan.. Jadi adakah mampu untuk menangkap sendiri ikan tersebut, dan menghasilkan minyak ikan sendiri? Sudah tentu tidak kan. So, That’s why, anda perlu mengambil minyak ikan dari Omega Guard Shaklee. Omega Guard ini boleh diambil oleh semua peringkat umur.

Adakah Anda Tahu?

Omega-3 sebenarnya tidak dapat dihasilkan oleh badan. Ianya boleh didapati daripada sumber pemakanan seperti ikan salmon, kekacang dan sayuran. So, kalau kurang pengambilan makanan tersebut, makan badan anda akan kekurangan kandungan asid lemak omega-3. Jadi, ini adalah antara sebab kenapa anda perlu mengambil Omega Guard, kerana ia tidak dapat dihasilkan oleh tubuh badan.

Perbezaan Omega Guard dengan Minyak Ikan Lain


Cik Vita suka untuk katakana pada anda bahawa, Omega Guard ini adalah minyak ikan ultra tulen kerana cara penghasilan minyak ikan tersebut. Omega Guard dihasilkan melalui proses penyulingan 3 peringkat. Penyulingan 3 peringkat ini digunakan kerana  untuk mendapat minyak ikan yang benar-benar bebas dari plumbum dan bahan tercemar lain. Tadi ada Cik Vita bagitau bahawa, minyak ikan dihasilkan dari ikan laut dalam. Ikan laut dalam akan jadikan tongkang atau kapal yang karan sebagai rumah mereka. Oleh itu, ikan-ikan tersebut akan makan alga-alga yang berada di dinding kapal karam. Kemungkinan ikan tersebut akan makan sisa-sisa besi ataupun bahan tercemar lain yang berada berdekatan dengannya.

Disebabkan itu, Shaklee mengambil inisisatif menjalankan penyulingan 3 peringkat untuk menghasilkan minyak ikan paling berkualiti untuk anda. Bayangkan kalau anda ambil minyak ikan yang tidak berkualiti, yang hanya mengandungi separuh sahaja minyak ikan, lagi separuh kandungannya adalah bahan lain.. Adakah ianya berbaloi untuk anda??. Sebab tu lah Omega Guard agak mahal dari Omega-3 yang lain di pasaran, kerana perjalanan prosesnya yang amat berkualiti.

Omega Guard Mampu Hasilkan Hormon Leptin


Apakah dia hormone leptin?? Hormon letin ialah hormon kelaparan. Leptin ini adalah sejenis protein yang berada di dalam sel lemak, memasuki salur darah dan menuju ke otak.

Apa yang anda perlu tahu, hormone leotin ini akan memberitahu otak anda bahawa “aku telah kenyang!”. So, bila kenyang anda tidak perlu makan. Itulah kuasa hormon leptin di dalam badan anda. Tetapi jika hormon leptin anda rendah, maka anda akan terasa lapar sentiasa kerana isyarat akan hantar ke otak bahawa badan tidak mempunyai tenaga yang mencukupi dan memerlukan tenaga.
Kesimpulannya, jika hormone leptin anda tinggi, anda akan terasa kenyang sentiasa dan kurangkan makan. Tetapi sebaliknya jika hormone leptin anda rendah, maka anda akan sentiasa makan kerana kelaparan.

So, ini adalah satu sebab kenapa anda memerlukan Omega Guard. Tambahan untuk anda yang ingin menurunkan berat badan.

Adakah anda rasa ianya mahal sekiranya Omega Guard ini mampu untuk menolong atau membantu menyelesaikan masalah anda yang anda sendiri tidak dapat menyelesaikannya? Anda sendiri tidak dapat menghasilkannya. Dapatkan promosi TWIN PACK pada bulan ini.. Jimat 5 % dengan botol yang kedua.



Harga Asal Sebotol : RM 136.00
Beli 2 botol, dapat harga : RM 258.40

CEPAT DAPATKAN BELIAN TWIN PACK SEKARANG. HUBUNGI CIK VITA UNTUK DAPATKANNYA.

Hubungi Cik Vita ye ;
SMS / WhatsApp : 0199609708
Page : Cik Vitamin

Serta Seluruh Malaysia
"Saya Pengedar Shaklee terbaik anda"
[1164063]

TAWARAN TERHEBAT!!

Bulan ini juga turut Promosi Buy 6 Free 1, Anda juga akan dapat KEAHLIAN SHAKLEE secara PERCUMA. [ANDA JIMAT SEBANYAK RM 201.00 + layak memperolehi bonus dari Shaklee pada bulan hadapan ]





Previous
Next Post »

7 comments

Click here for comments
Unknown
admin
6/11/14 11:25 pm ×

omega memang bestlah! banyakkk minum air 0 yer lepas amek omega..bg elakkan lapar

Reply
avatar
Unknown
admin
7/11/14 5:11 pm ×

husband akak guna omega untuk kurangkan gout...alhamdulillah

Reply
avatar
Unknown
admin
7/11/14 9:25 pm ×

iya.. minum banyak air kosong.. kang dahaga dikatanya lapar.. hihi

Reply
avatar
Unknown
admin
7/11/14 9:26 pm ×

memang tersangat best.. hehe
rembat banyak2 bulan ni..

Reply
avatar
Unknown
admin
7/11/14 9:26 pm ×

alhamdulillah.. moga cepat sembuh akk.. yakin dengan allah dan bantuan allah melalui omega.. insyaallah

Reply
avatar
9/11/14 7:22 pm ×

kalau nak diikutkan, harga tu lebih murah berbanding khasiat Omega Guard tu sendiri.

Reply
avatar

Kongsi apa yang anda rasa ^^
jangan malu malu, kita kawan kan :) ConversionConversion EmoticonEmoticon

Thanks for your comment