Dahulu Jerawat Batu Menghiasi Wajahnya, Sekarang Licin Berseri. Apakah Rahsianya??

Assalamualaikum & Selamat Sejahtera..

Cik Vita yakin, lelaki kacak mahupun wanita cantik semua tak nak mukanya penuh dengan jerawat kan?? Semua tak nak kulit mukanya tidak sekata.. Semua tak nak muka berminyak kan?? Semua Tak nak Whitehead danblackhead kan?? Boleh dikatakan semua masalah la tak nak. Siapa nak masalah kan.. Kalau boleh semua nak yang baik-baik. Muka glowing gitu kan. Barulah confident level tu setinggi gunung Everest, ye idok?.. hehe

Apa yang sebenarnya Cik Vita nak berikan kepada anda ni??

Ok sabar yah..

Set Penjagaan Luar Dan Dalam


vitamin c untuk kulit
Gabungan Mantap Untuk Anda

Haaa.. inilah yang Cik Vita nak berikan kepada anda.. Kita tak boleh tau rawat muka bahagian luaran sahaja.. 

KENAPA??

Sebab.. kita juga perlu buang toksin yang ada di dalam badan yang boleh menyebabkan jerawat, perlu tambah kollagen dan sebagainya.

Satu lagi anda juga perlu rawat bahagian luaran, supaya minyak di wajah anda dapat dikawal. Kalau minyak dapat dikawal, tak dalah menyebabkan jerawat yang banyak keluar dari wajah anda.

Penjagaan Dalaman


vitamin C shaklee untu kulit
Rawatan Penjagaan Dalaman Untuk Kulit Anda

Rawatan dalaman yang Cik Vita nak bawakan kepada anda ialah Vitamin C Shaklee. Jika anda mengambil vitamin c ini, kalau ada jerawat pun, ia akan bertindak untuk mengecutkan jerawat dengan cepat, disamping kulit anda akan dapat sangat mulus dan bercahaya.

Vitamin C ini tidaklah mahal dan ianya dari bahan semulajadi dan yang paling penting ialah Vitamin C ini tahan selama 3 - 6 bulan. Wahh.. memang berbaloi-baloi dan ia memberikan nilai yang terbaik pada bajet anda.

Fungsi Vitamin C

  • Sebagai antioksidan kuat yang melindungi kulit daripada pencemaran udara dan sebagainya
  • Merangsang pembentukan dan peningkatan produksi kollagen kulit, yang akan menjaga kekenyalan kulit, kehalusan dan sebagainya.
  • Membantu mencerahkan kulit


Kesan Pengambilan Vitamin C

  • Mengurangkan kedutan dan pembentukan garis-garis halus
  • Mencegah penuaan
  • Menjadikan kulit lebih kenyal
  • Mencerahkan kulit
  • Menjaga kulit dari sinaran UV
  • Mengurangkan parut jerawat
  • Menjadikan wajah bersinar dan bermaya
  • Menjadikan kulit wajah lebih cerah dan kemerahan
  • Menjadikan wajah lebih berseri


Penjagaan Luaran


pencuci muka untuk melembapkan kulit
Merawat Kulit Dari Kesan Radikal Bebas

Seperti Cik Vita bagitau tadi, Luaran wajah anda pun kena dijaga dengan rapi ye. Kita semua menginginkan kulit yang cantik, halus, gebu, putih berseri.

Tetapi kadang-kadang dengan pemakaian produk yang salah, yang mempunyai banyak bahan kimia berbahaya, membuatkan wajah anda menjadi semakin teruk akibat kesan bahan kimia. Jerwat semakin banyak, kulit muka semakin berminyak, pori-pori di wajah semakin besar dan sebagainya.

Oleh itu Cik Vita bawakan kepada anda NutriWhite Shaklee. Cik Vita bawakan kepada anda, rawatan asas untuk wajah.

Apakah itu??

Semestinyalah Pencuci muka ataupun cleanser. Cik Vita bawakan anda Gentle Deep Foaming Cleanser.

Anda tak perlu risau dengan kandungan produk ini. Semuanya diperbuat dari 100%  bahan semulajadi. Iaitu terdiri dari rumpai laut, alga hijau dan strawberry begonia. Ia turut diiktiraf halal oleh JAKIM.

Cleanser ini tahan sehingga 6 sehingga 12 bulan tau. Sebab hanya pici sedikit di jari, akan menghasilkan banyak buih. Sangat berbaloi.

Kesan Menggunakan Gentle Deep Foaming Cleanser

  • Menjadikan kulit licin, halus, dan lembut sebab semua kotoran da sel mati dapat dibuang
  • Menegangkan kulit
  • Kulit muka tidak kusam dan sekata
  • Blackhead dan whitehead boleh dihilangkan
  • Kulit muka sentiasa lembap
  • Mengecilkan pori-pori di muka anda

TESTIMONI 1

kesan penggunaan vitamin c shaklee
Kesan Yang Amat Ketara




















Anda Mungkin Juga Berminat Untuk Mengetahui :-

=================================================================

Cik Vita PENGEDAR SHAKLEE Anda


BERMINAT?

~Free Consultation~

++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Hubungi Cik Vita ye ;
SMS / WhatsApp : 0199609708
Page : Cik Vitamin

Pengedar Shaklee Sik, Batu Lima, Jeniang, Kedah
Serta Seluruh Malaysia
"Saya Pengedar Shaklee terbaik anda"
[1164063]

JANA PENDAPATAN LUMAYAN 6 - 7 Angka Bersama Cik Vita









Previous
Next Post »

11 comments

Click here for comments
siti rosnah
admin
10/11/14 12:48 pm ×

Dear...vitamin c tu kalau dibuat masker ok jgak..surut terus jerawat..combine esp ngn vitamin c lg ok..parut jerawat makin pudar :)

Reply
avatar
10/11/14 7:04 pm ×

vita C & vita E mmg basic combination yg baik untuk jerawat...customer akak pun ambik set ni juga....hasil sangat memuaskan.

Reply
avatar
10/11/14 7:20 pm ×

bagus ye set penjagaan kulit ni. saya selalu pakai luaran je. dalaman tak pernah kisah pun. hahaha

Reply
avatar
fisha hasan
admin
10/11/14 7:29 pm ×

dalaman kena jaga jugak tau.. hehe

Reply
avatar
fisha hasan
admin
10/11/14 7:31 pm ×

gabung 2 sekawan tu.. mmg meletop.. seriously.. hehe

Reply
avatar
fisha hasan
admin
10/11/14 7:31 pm ×

iya .. boleh guna buat masker.. lagi super duper saving..

Reply
avatar
Umi Azmil
admin
10/11/14 8:54 pm ×

wow memang super amazing,,kulit licin bak telur..bestnya ;)

Reply
avatar
Zul Hamzah
admin
11/11/14 12:02 am ×

banyaknya benda nak buat kulit cantik..saya pakai hirisan timun batang je..tu pun bini yg buatkan..

Reply
avatar
fisha hasan
admin
13/11/14 12:37 am ×

timun batang pun, kalau selalu buat.. mmg nampak kesannya..

Reply
avatar
fisha hasan
admin
13/11/14 12:37 am ×

insyaAllah boleh kalau usaha lebih.. hehe

Reply
avatar
Azlin Jaafar
admin
17/11/14 5:29 pm ×

wah...amazing result!! Set kecantikkan kulit Shaklee memang terbaik. Saya tak ada masalah kulit tp saya tetap consume B complex, Vita C dan Vit E sebagai supplement diri...;)

Reply
avatar

Kongsi apa yang anda rasa ^^
jangan malu malu, kita kawan kan :) ConversionConversion EmoticonEmoticon

Thanks for your comment