Kandungan Resveratrol Boleh Elak Anda Mati Akibat Penyakit Berbahaya


Assalamualaikum & Selamat Sejahtera..

Sihat ke semua abang kakak semua? Cik Vita harap semua sihat ye.. Kalau ada yang tak sihat, mai tanya Cik Vita.. mana tau boleh bantu serba sedikit masalah anda. Mungkin ada masalah berkaitan anak-anak yang tak fokus dalam kelas, anak-anak yang picky eater atau tak lalu nak makan, mungkin juga ibu bapa atau mertua yang mengalami masalah kolestrolyang tinggi, ataupun penyakit diabetes mungkin. Mungkin juga para wanita ada masalah suami complaint tentang “hubungan” yang dah tak seperti dulu, ataupun ada masalah obesiti??

Jadi, Cik Vita boleh bantu anda serba sedikit yang Cik Vita tau. Dan Cik Vita akan guide anda sepertimana yang Cik Vita belajar. InsyaAllah... Mungkin masalah tersebut kita tak boleh selesaikan sendiri, ia perlu kepada pendapat dan pandangan orang lain. So, jangan segan-segan contact Cik Vita ye.

Ok.. berbalik kepada tajuk yang agak catchy tu kan.. walaupun tajuknya begitu, tapi ianya bukan “propa” tau. Ini adalah benar. Apa yang Cik Vita nak ceritakan ialah berkaitan dengan vitamin premium Shaklee iaitu Vivix. Resveratrol merupakan salah satu kandungan penting yang terdapat di dalam sebotol Vivix.

vivix shaklee boleh membantu awet muda
10 Kali ganda lebih kandungan resveratrol

Apa itu resveratrol??


Resveratrol adalah sejenis Anti-Oksida yang terdapat di dalam buah anggur. Cik Vita pernah jelaskan sebelum ini berkaitan dengan anti-oksida ini adalah sangat penting untuk mengelakkan sel-sel badan daripada “berkarat”.

Menurut kajian klinikal, resveratrol sangat penting untuk memelihara DNA sel yang rosak akibat daripada radikal bebas. Radikal bebas ini merupakan atom yang tidak stabil yang terhasil disebabkan pencemaran, cahaya matahari dan pembakaran lemak di dalam badan. Ianya boleh menyebabkan pelbagai penyakit termasuk kanser dan sakit jantung.

Resveratrol ini banyak terdapat di dalam buah anggur. Paling banyak ialah pada bahagian kulit anggur. Asalnya resveratrol ini berfungsi untuk mengelakkan buah anggur daripada diserang kulat atau fungus. Di dalam pelbagai jenis buah anggur, buah anggur jenis muscadine adalah anggur yang mempunyai tahap resveratrol yang paling tinggi.

resveratrol paling banyak terdapat di dalam kandungan vivix
Anggur muscadine


Adakah anda tahu?? Anggur yang hidup di kawasan lembap, lebih tinggi kandungan resveratrol berbanding anggur yang hidup di kawasan yang kering. Ini kerana bila berada di kawasan lembap, anggur sepatutnya lebih cepat rosak. Oleh sebab anggur muscadine ini nak survive, ia terpaksa menghasilkan lebih banyak resveratrol berbanding dengan anggur dari spesies lain.

Anggur yang dijual di pasaran Malaysia bukanlah anggur jenis muscadine. Sebab itu boleh nampak kadang-kadang anggur di pasaran cepat rosak dan berkulat. Ini menunjukkan kandungan resveratrol di dalam anggur tersebut berkurangan.

Sebiji buah anggur muscadine adalah sebesar biji golf dan ia boleh mencecah sehingga RM100 baji setiap biji buah anggur tersebut.

Cara Mudah & Mudah Untuk Mendapatkan Khasiat Resveratrol


Shaklee telah membuat kajian dan ianya telah berjaya menghasilkan Vivix. Mereka telah memudahkan kita semua untuk mendapatkan khasiat dan kelebihan resveratrol ini. Vivix ini adalah berbentuk cecair dan mudah untuk diminum.

Vivix Shaklee mengandungi 10 kali ganda resveratrol dari produk kesihatan lain. Hal ini kerana, kandungan Vivix Shaklee juga terdapat tumbuhan polyganum cuspidatum yang turut mengandungi kandungan resveratrol yang tinggi.

vivix mempunyai kandungan resveratrol yang tinggi berbanding produk lain
Kandungan Vivix Shaklee

Banyak kajian klinikal telah dijalankan dan kajian itu telah berjaya membuktikan bahawa vivix ini boleh :-

  • Membantu menurunkan kadar gula di dalam darah [Diabetes]
  • Membantu mengurangkan risiko penyakit kardiovaskular [Jantung/Darah Tinggi]
  • Membantu meningkatkan kesihatan secara keseluruhan [Kepelbagaian Masalah Kesihatan]
  • Membantu mengawal sel-sel abnormal [Kanser]
  • Resveratrol ini juga digalakkan untuk mereka yang ingin awet muda. Malah ujian makmal yang dilakukan menunjukkan Vivix Shaklee boleh membantu anda rasa muda 25 tahun! Hebat kan??..


Berminat Nak Cuba Vivix?

+ Sebotol Vivix bertahan selama 2 bulan. 

+ Anda juga boleh semak harga Vivix atau harga barangan Shaklee yang lain di SINI [Jemput Klik]..

+ Untuk mendapatkan Harga yang Istimewa dengan KEAHLIAN SHAKLEE, boleh juga Hubungi Cik Vita untuk keterangan yang lebih lanjut. J


Cik Vita PENGEDAR SHAKLEE Anda

Pengedar Shaklee Sik, Batu Lima, Jeniang, Kedah
Serta Seluruh Malaysia
"Saya Pengedar Shaklee terbaik anda"
[1164063] 
Anda Mungkin Berminat Untuk MENJANA PENDAPATAN  6 -7 angka sebulan. 

Hubungi Cik Vita sekarang ;
SMS / WhatsApp : 0199609708
Page : Cik Vitamin

KONSULTASI PERCUMA
UNTUK PELANGGAN CIK VITA







Previous
Next Post »

19 comments

Click here for comments
mama hantek
admin
20/11/14 9:33 pm ×

Saya tgk org cina suka beli vivix ni kerana tahu khasiat dlmnya. Cth resveratrol ada dlm red wine,tp resveratrol vivix diambil dr herba polygonum cuspidatum yg telah lama digunakan oleh perubatan cina. Jadi,pengguna Muslim boleh dptkan khasiat yg sama yg bukan diperoleh daripada wine

Reply
avatar
rosnaziana
admin
20/11/14 10:45 pm ×

Harga memang mahal tapi khasiatnya bagus sangat..betul cina paling ramai yang ambil vivix sebab diorang bab kesihatan memang x berkira..yang penting sihat dan percaya suplemen sangat bagus untuk kesihatan

Hantaran Kahwin Shaklee Untuk Yang Tersayang

Reply
avatar
wawa azwa
admin
20/11/14 11:46 pm ×

vivik memang terbaikk....banyak orang berpuas hati dengan pengambilan vivik

VITA C MEMANG POWER

Reply
avatar
20/11/14 11:51 pm ×

Nak awet muda serba serbi sesuai sangat makan vivix.

JommSihatDanCantik -> TIPS DIET UNTUK PESAKIT KENCING MANIS

Reply
avatar
20/11/14 11:54 pm ×

nak kesihatan optimum, better ambil vivix sebelum datang sakit yang pelbagai. nak awe muda pun mmg vivix is the recommended product

APA DAH JADI DENGAN PERUT BERANGIN

Reply
avatar
21/11/14 12:01 am ×

Vivix adalah supplement tepat untuk awet muda dan meningkatkan tahab kesihatan tubuh. Jangan tunggu lama lama
erti penuaan

Reply
avatar
Akak Vitamin
admin
21/11/14 12:03 am ×

Vivix 10x ganda lebih hebat dari resveraterol. Tu yang banyak masalah kesihatan dapat dicegah dengan mengamalkan sesudu teh vivix sehari.

Reply
avatar
21/11/14 12:59 am ×

Vivix sememangnya supplement yang terbaik untuk penjagaan keseluruhan kesihatan :D


:: anmashealthcare.blogspot.com ::

Reply
avatar
21/11/14 1:53 am ×

Vivix mmg power...mahal tapi berkuality...tip top...

Reply
avatar
21/11/14 6:09 am ×

Vivix memang terbaik...membantu merawat pelbagai penyakit, yang mahal tu yang selalunya berkualiti.

Reply
avatar
21/11/14 6:58 am ×

Vivix memang terbaik untuk kesihatan kita. Sebagai anti oksidan yang tinggi vivix merupakan makanan tambahan yang sedap dan menyihatkan serta mencantikkan kulit badan. Cibalah vivix untuk anda dan seisi keluarga. Oh ya vivix anti kanser yang cukup manjur.

Phat Phet Teman Sejati Nasi Putih Panas

Reply
avatar
Niny fariza
admin
21/11/14 8:06 am ×

Antioksida yang terbaik dalm produk shaklee..

Kulit Kering dan Menggelupas

Reply
avatar
kecik sangat
admin
21/11/14 8:49 am ×

Banyak kegunaan..untuk cantik,penuaan,kesihatan dalaman... xrugi beli..

Reply
avatar
21/11/14 9:31 am ×

untuk kesihatan dan kecantikan mmg disyorkan ambik vivix...

berkesankah omega guard?

Reply
avatar
21/11/14 2:01 pm ×

nak tampil awet muda pun boleh ambil vivix

Reply
avatar
21/11/14 3:10 pm ×

Bukan sekadar awet muda tetapi sihat menyeluruh. Berbaloi beli Vivix

Risau Kena Potong Kaki

Reply
avatar
irene kass
admin
21/11/14 10:09 pm ×

Nak sihat.. nak cantik.. jom cuba vivix..

Reply
avatar
ummu hanan
admin
21/11/14 10:23 pm ×

Kandungan Resveratrol dalam Vivix memang membantu sebagai salah satu ikhtiar kita mengubati penyakit.. Tapi, kematian itu pasti, kite tak dapat mengelak, cume boleh berikhtiar untuk peroleh kesihatan yang baik sahaja sbg perantara daripada Allah..^_^

Jemput singgah sini >> 10 Amalan Sunat Hari Jumaat yang Patut ANda Tahu

Reply
avatar
Atie Ika
admin
26/11/14 12:03 am ×

sebagai ikhtiar dan mencegah penyakit, memang elok amalkan vivix...dah kena penyakit susah pula nak ubatkan

BACA DI SINI JIKA ANDA FOBIA MAKAN UBAT

Reply
avatar

Kongsi apa yang anda rasa ^^
jangan malu malu, kita kawan kan :) ConversionConversion EmoticonEmoticon

Thanks for your comment