Benarkah Boleh Kurus Dengan Set Kurus Shaklee ?? Cik Vitamin Buktinya..


Assalamualaikum & Selamat Sejahtera..

Siapa yang tak nak badan langsing seolah-olah kerengga kan?? Huii.. cantik kot.. Memang bengkak je hati nampak orang kurus kan.. Jadi Cik Vita nak ajak anda menurunkan berat badan. Cik Vita akan Guide anda sebagaimana yang Cik Vita amalkan. 


bagaimana untuk menurunkan berat badan
Tubuh badan yang gemuk akan menyebabkan pelbagai penyakit

Set Kurus Shaklee sebenarnya ada 7 jenis.. Cik Vita hanya ambil 4 daripadanya. Set Kurus Shaklee sebenarnya mengamalkan konsep Membakar Lemak, Membuang Lemak / Detoks, Membina Otot dan Meningkatkan Metabolisma badan.

Membakar Lemak

Di dalam Shaklee, terdapat 2 produk khas untuk pembakaran lemak.

1] Lecithin – Diekstrak dari kacang soya organic Non-GMO. Berfungsi untuk meringankan masalah sembelit, mencantikkan otot dan kulit, pelangsingan, Pemecahan lemak dan kolestrol, melindungi hati, membantu menyerap vitamin larut lemak, menghalang tekanan darah tinggi dan banyak lagi.
Yang Cik Vita nak highlight kat sini ialah meringankan masalah sembelit, mencantikkan otot dan kulit, pelangsingan, Pemecahan lemak dan kolestrol. Nampak tak bagaimana lecithin ni membantu untuk menguruskan anda tanda disedari. Hehe.

2] Omega Guard – Minyak ikan terbaik di dunia, hasil ekstrakkan ikan laut dalam seperti salmon dan mackerel. Berfungsi untuk memecahkan lemak, menurunkan kadar kolestrol di dalam badan, meningkatkan system imun, menentang kanser, mencegah penyakit saluran darah dan strok, membantu fungsi otak, memelihara fungsi sendi dan sebagainya.

Omega juga membantu untuk memecahkan lemak anda. Omega juga berfungsi untuk mengawal kadar pemakanan anda melalui penambahan hormone leptin di dalam badan. Anda perlu baca bagaimana hormone leptin bertindak untuk mengawal pemakanan anda.

Membuang Lemak / Detoks


Di dalam konsep membuang lemak juga terdapat 2 produk iaitu :-

1] Alfalfa – Berasal dari tumbuhan yang bernama Alfalfa yang ditanam secara organic di California. Alfalfa ini juga dikenali sebagai Raja Segala Tumbuhan. Kenapa digelar sebegitu?? Sebabnya akar tumbuhan ini boleh menjangkau 20 kaki ke dalam tanah untuk menyerap segala nutrisi yang tidak dapat dicapai oleh tumbuhan lain di atas permukaan tanah.

Fungsi vitamin Alfalfa ini ialah untuk mencuci hati, darah dan usus, melawan alahan, Menyingkirkan lemak dan kolestrol, melawan tumor, melegakan keletihan dan sebagainya. Ini jelas terbukti bahawa Alfalfa boleh menyingkirkan kolestrol. Sebab hanya Alfalfa sahaja yang mengndungi saponin, seperti span yang bertindak sebagai serat  yang menyerap  kolestrol.

2] Herb-Lax - Herb-Lax ini terdiri dari 9 herba semulajadi. Sifat herba-herba tersebut ialah menggalakkan pembersihan dengan lembut. Ia terbukti secara klinikal dan boleh digunakan untuk jangka masa yang panjang.

Herb-Lax ini berfungsi untuk membersihkan najis yang tersekat, merangsang usus untuk mempercepatkan proses pembersihan secara lembut, membantu masalah sembelit, Tindakan pembersihannya secara lembut, boleh mengembalikan semula proses secara semulajadi dan mengempiskan perut. Ini terbukti, apabila najis dapat dibuang dengan lancar, maka proses pembuangan lemak akan berjalan dengan lancar disamping dapat mengempiskan perut.

Membina Otot

Apa yang dimaksudkan dengan membina otot? Dengan bahasa simple nya ialah, apabila lemak anda dibakar, maka badan anda akan terasa ringan dan kulit akan menggelebeh akibat pengecutan otot badan. So, akan nampak tidak cantik. Jadi, apabila anda mengambil vitamin untuk membina otot, maka kulit anda tidak akan nampak menggelebeh. Membakar seiring dengan membina otot. Shaklee menawarkan anda 2 jenis vitamin iaitu :-

1] Energizing Soy Protien [ESP]ESP ini ialah makanan tambahan yang berasaskan soya. Soya yang digunakan oleh Shaklee ialah soya Non-GMO. ESP ini dapat menyediakan kepada anda asid amino yang amat penting untuk tubuh yang tidak dapat dihasilkan oleh manusia. Soya ini mempunyai indeks glisemik yang rendah iaitu 39.

ESP ini dapat membantu anda merendahkan paras kolestrol, membantu untuk meremajakan kulit anda iaitu dengan merangsang pembentukan semula kulit dan otot, mengurangkan kedutan, ejen anti-penuaan, mengendalikan radian kulit, dan kepejalan otot, mempercepat sembuhan luka dan mengurangkan kesan parut.

2] Cinch Shake Mix - Setiap kali anda minum Cinch Shake Mix anda akan mendapat 24 gram Protien, 24 jenis vitamin dan mineral penting dan 6 gram serat larut. Ia mengandungi protein dan protein amat penting kerana protein digunakan untuk membina otot dan ototlah yang menaikkan kadar metabolism dan juga membakar kalori. Makanan ini kaya dengan protein dan ia membantu anda untuk menahan diri dari lapar.

Menambahkan Metabolisma


1] Cinch Energy Tea Mix - Cinch Energy Tea Mix tanpa gluten, tiada perasa tiruan dan bahan pemanis. Ia membantu meningkatkan metabolism badan anda. Apabila metabolisma badan anda tinggi, maka lemak yang terdapat di dalam badan juga akan dibakar dengan cepat dan berkesan. Sebaliknya, sekiranya metabolism anda rendah, keupayaan untuk membakar lemak adalah kurang.


Vitamin pilihan Cik Vita ialah Lecithin, Alfalfa, Herblax dan ESP. Alhamdulillah dengan berkat kesabaran yang jitu, Cik Vita Berjaya turunkan berat badan. Anda sendiri boleh menilai sejauh mana keberkesanannya. 

testimoni set kurus shaklee
Testimoni Set Kurus Shaklee

Anda Mungkin Berminat Untuk Mengetahui :-

================================================================

Cik Vita PENGEDAR SHAKLEE Anda

BERMINAT?

~Free Consultation~

++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Hubungi Cik Vita ye ;
SMS / WhatsApp : 0199609708
FB : Fisha Hasan
Page : Cik Vitamin

Pengedar Shaklee Sik, Batu Lima, Jeniang, Kedah
Serta Seluruh Malaysia
"Saya Pengedar Shaklee terbaik anda"
[1164063]

JANA PENDAPATAN LUMAYAN Bersama Cik Vita








Previous
Next Post »

Kongsi apa yang anda rasa ^^
jangan malu malu, kita kawan kan :) ConversionConversion EmoticonEmoticon

Thanks for your comment