Vivix Shaklee : Kelebihan Dan Kebaikannya Serta Untuk Siapa ?

Assalamualaikun & Selamat Sejahtera..

Vivix  keluaran Shaklee ialah salah satu produk yang menpunyai peminat yang agak ramai. Ada yang memanggilnya dengan gelaran sirap Shaklee. Untuk makluman anda, vivix ni merupakan supplement anti penuaan yang terbaik di dunia yang diperkenalkan setelah menjalankan penyelidikan bertahun-tahun lamanya. Disebabkan keberkesanan produk ini, lebih 1 juta botol telah terjual di US dan Kanada.

vivix membantu mendapatkan muka muda remaja
Petikan Akhbar Utusan Malaysia berkaitan Vivix

Tidak kurang juga sambutannya di Malaysia. Disebabkan Vivix merupakan anti penuaan yang terbaik, ramai yang menggunakan Vivix sebagai supplement tambahan mereka. Kenapa mereka begitu mempercayai Vivix boleh memberikan hasil yang baik untuk mereka?

Jom Cik Vita bawakan kepada anda, apakah itu Vivix serta  kandungan yang terdapat di dalam Vivix Shaklee ini.

Apa itu Vivix Shaklee ?


vivix boleh membantu penyakit diabetes
Sirap Ajaib

Vivix ialah campuran bahan botani yang merupakan revolusi terbaru di dalam pemakanan polifenol. Ia juga dipanggil sirap Shaklee yang berfungsi untuk melambatkan penuaan.

Vivix ini mengandungi campuran botani seperti Polygonum Cuspidatum, Anggur Muscadine, Elderberi Eropah dan Lobak Ungu yang kaya dengan Polifenol. Polifenol ini ialalah bahan kimia semulajadi yang menghalang penuaan ataupun anti-penuaan.

Anggur Muscadine pula ialah satu-satunya anggur yang mempunyai lebih dari satu kromosom yang sangat jarang ditemui. Dengan kelebihan itulah, ia mempunyai banyak faedah dan khasiat untuk kesihatan dan  ianya bersifat anti-oksida yang kuat dan kukuh.

Anggur Muscadine ini juga terdapat kandungan resveratrol iaitu sejenis Anti oksida yang sangat penting untuk menghalag kesan dari radikal bebas. Resveratrol ini banyak terdapat di bahagian kulit anggur. Anggur Muscadine ini ialah anggur yang paling banyak kandungan resveratrol.

Kalau macam tu baik makan Anggur Muscadine je kan?? Tetapi, adakah anda tahu, sebiji Anggur Muscadine boleh mencecah hampir RM100. Jadi anda perlulah membuat satu langkah yang bijak untuk mendapatkan khasiat Anggur Muscadine dan juga khasiat bahan yang lain dengan mengambil Vivix Shaklee.

Apa Kebaikan dan Kelebihan Vivix Shaklee?


Vivix mempunyai banyak kebaikan dan kelebihan serta boleh memberikan pelbagai manfaat untuk diri kita. Fungsi utamanya ialah :-

  • Melindungi dan memperbaiki sellular DNA
  • Memberikan impak positif kepada pengawalan genetik
  • Menggalakkan pembentukan mitochondria [sumber tenaga dari sel]
  • Melambatkan penuaan – awet muda

Vivix Shalee Untuk Siapa?

Vivix sebenarnya boleh diminum oleh semua. Namun, ia amat digalakkan untuk membantu :-

  • membantu meningkatkan kesihatan secara keseluruhan
  • Membantu mengawal perkembangan sel-sel abnormal
  • Membantu mengurangkan risiko penyakit kardiovaskular
  • Membantu dalam mengawal kandungan gula di dalam darah

 Anda Mungkin Beminat Untuk Mengetahui :-

==================================================================

Cik Vita PENGEDAR SHAKLEE Anda


Pengedar Shaklee Sik, Batu Lima, Jeniang, Kedah
Serta Seluruh Malaysia
"Saya Pengedar Shaklee terbaik anda"
[1164063]

Anda Mungkin Berminat Untuk MENJANA PENDAPATAN  5 - 6  angka sebulan. 

Hubungi Cik Vita sekarang ;
SMS / WhatsApp : 0199609708
Page : Cik Vitamin

 +++++++++++++++++++++++++
~Free Consultation~








Previous
Next Post »

40 comments

Click here for comments
Nor Azimah
admin
12/11/14 4:44 pm ×

saper2 nak awet muda...jgn lupa consume vivix..mmg sgt berbaloi..mak ayah saya pon dah guna vivix..alhamdulillah dah xde lg sakit2 lutut dan sendi...nak bawa jln jauh2 xde masalah lagi..

Cara Atasi Penyakit Tonsil

Reply
avatar
12/11/14 4:44 pm ×

patut cuba vivix ni..!
memang berbaloi mengambilnya..

makanan tambahan untuk ibu hamil

Reply
avatar
12/11/14 5:29 pm ×

Sekarang dah ramai artis yang ambil vitamin-vitamin shaklee ni. Misha Omar dan Rita Rudaini pun SID Shaklee juga tau... Jangan main2... hihihi

Pernah cuba Air Detox ?

Reply
avatar
ida rusyeela
admin
12/11/14 6:30 pm ×

Patutla rita dan misha cantik, awet muda..rahsia dah terbongkar rupanya..hihi..wajib try jugak ni.

Jemput baca: RAWATAN ASLI PUTIHKAN KETIAK YANG BERKARAT DENGAN BERKESAN

Reply
avatar
12/11/14 6:35 pm ×

Nak awet muda dgn cara jimat & sihat, anda ptut cuba vivix shaklee. Memang terbaik!!

Reply
avatar
12/11/14 6:42 pm ×

Vivix memang terkenal dengan awet muda. Pada siapa yang obses pada kecantikan, vivix memenuhi kriteria anda.
Mohh kita terjah-->
BAWANG PUTIH DALAM BOTOL COMEL

Reply
avatar
12/11/14 9:40 pm ×

Pernah beli sebotol vivix untuk suami...selama amalkan vivix tu suami rasa badan dia rasa ringan dan bertenaga, kepala pun dah tak berat...vivix memang terbaik.

Reply
avatar
kecik sangat
admin
12/11/14 10:12 pm ×

Vivix adalah pilihan terbaik untuk semua...

Reply
avatar
12/11/14 10:33 pm ×

vivix sememangnya anti-penuaan yang terbaik kerana ia bertindak dari dlam seperti membaiki dan memperbaharui sel :D

:: anmashealthcare.blogspot.com ::

Reply
avatar
12/11/14 10:36 pm ×

Serba lengkap vivix ni..kalau tak nak makan byk2 vitamin, makan satu sudu teh vivix sehari pun dah cukup ;)

Reply
avatar
12/11/14 10:56 pm ×

xsbr nak try jugak vivix nie.nak sentiasa cantik kan...

Tips jimat duit berbelanja di pasar raya

Reply
avatar
ieda dayah
admin
12/11/14 11:14 pm ×

wah.. artis pun mengamalkan vivix ini.. pasti ada sesuatu yang hebat tentang vivix ini jika artis pun ambil jadikan supliment harian mereka.. kalau tak salah, bahan yang terbaik didalam vivix itu adalah resveratrol yang dapat menjadikan kulit kita awet muda..

BAGAIMANA MAHU KURUS DAN DIET DENGAN JAYANYA

Reply
avatar
Akak Vitamin
admin
12/11/14 11:29 pm ×

Vivix lebih 10x ganda dari resveratoral. Pelaburan kesihatan sangat menguntungkan.

Reply
avatar
Aiyu Anuar
admin
12/11/14 11:34 pm ×

Memang berbaloi klau try vivix ni!!!

Reply
avatar
13/11/14 12:14 am ×

Antara suppliment shaklee yang teringin saya nak cuba..insyaAllah bakal mencubanya nanti

Reply
avatar
13/11/14 12:37 am ×

memang tak sabar nak cuba vivix ini, dapat pula untuk kecantikan lagi happy hehehe

http://cahayaummurizqi.blogspot.com/2014/11/tip-menjayakan-penyusuan-badan-hingga-2.html

Reply
avatar
fisha hasan
admin
13/11/14 12:40 am ×

alhamdulillah.. awet muda lah nnti mak n ayah akk.. hehe..
lagi 1 dia mmg untuk kesihatan secara menyeluruh..

Reply
avatar
fisha hasan
admin
13/11/14 12:40 am ×

insyaallah berbaloi.. kena cuba tau..

Reply
avatar
fisha hasan
admin
13/11/14 12:41 am ×

dorang pun tau khasiat vivix.. apasalahnya mencuba dan berkesan untuk mereka. alhamdulillah.

Reply
avatar
fisha hasan
admin
13/11/14 1:31 am ×

dorg dah try.. lpas berkesah jadi SID.. alhamdulillah.. hehe

Reply
avatar
fisha hasan
admin
13/11/14 1:32 am ×

iya betull.. sbnarnya jimat kalau beli vivix.. mahal pada mulanya.. tapi kesan yg berganda utk semua masalah..

Reply
avatar
fisha hasan
admin
13/11/14 1:32 am ×

akan ku beli vivix ni.. tunggu.. hehe

Reply
avatar
fisha hasan
admin
13/11/14 1:32 am ×

alhamdulillah.. dapat lagi kesan yg positif..

Reply
avatar
fisha hasan
admin
13/11/14 1:33 am ×

mmg sgt terbaik.. hehe.. mmg kena mencuba..

Reply
avatar
fisha hasan
admin
13/11/14 1:33 am ×

sebaiknya.. mmg kita kena "reapir" dari dlm.. baru aura keluar.. hehe

Reply
avatar
fisha hasan
admin
13/11/14 1:34 am ×

mmg lengkp.. saintis shaklee dah buat pelbagai research untuk hasilkan vivix..alhamdulillah.. kita dpt kesannya..

Reply
avatar
fisha hasan
admin
13/11/14 1:35 am ×

jom cuba beramai2,, mmg diayakini keberkesanannya..

Reply
avatar
fisha hasan
admin
13/11/14 1:36 am ×

ia resveratrol itu yg mahal tu.. plg banyak ada di kulit anggur muscadine..

Reply
avatar
fisha hasan
admin
13/11/14 1:37 am ×

mmg sgt untung kalau amik vivix je.. hehe.. suka cik vita,,

Reply
avatar
fisha hasan
admin
13/11/14 1:37 am ×

sgt berbaloi.. kena cuba tau.

Reply
avatar
fisha hasan
admin
13/11/14 1:37 am ×

jom cuba beramai2.. hehe

Reply
avatar
fisha hasan
admin
13/11/14 1:38 am ×

mmg lumrah wanita nak cantik.. jadi patut mencuba vivix..

Reply
avatar
Ila Fyra
admin
13/11/14 5:28 am ×

Vivix memang sesuai untuk mereka yang pentingkan kecantikan dan kesihatan. Mak ila yang makan pun nampak segar dan kelihatan lebih muda.

Makanan Penyebab Batuk dan Selsema Anak

Reply
avatar
13/11/14 6:32 am ×

Banyak faedah mengambil Vivix. Kandungannya semulajadi, jadi rugi kalau anda x kenal Shaklee.Vivix bagus untuk awet muda tau


kawal paras gula dalam darah pesakit kencing manis

Reply
avatar
13/11/14 8:26 am ×

banyak manfaat yang dapat drpda vivix nie, 1001 khasiat,nak cantik pun boleh, merawat penyakit kencing manis, anti-penuaan, anti kanser dan banyak lg, yang paling penting kandungannya drpd bahan semulajadi.

Reply
avatar
mama hantek
admin
13/11/14 10:40 am ×

Info yg padat. Terima kasih, tidak rugi melabur duit. Biarpun sesetengah org kata mahal, tp bagi saya,ini amat berbaloi.

Reply
avatar
Noor Asiah
admin
13/11/14 12:01 pm ×

Vivix untuk anti penuaan??? Itu sudah bagus...harus try ni..maklum la dah masuk 3 series ni...kn la nmpk awet muda,...hihi

Reply
avatar
fisha hasan
admin
13/11/14 12:51 pm ×

iya.. mmg baik utk anti penuaan.. mmg kperlu cuba.. ramai yg dah dpt hasilnya. alhamdulillah..

Reply
avatar
13/11/14 5:35 pm ×

Botol dia comel tapi dia punya impact memang berbaloi. Padan dengan harga. Setiap bulan bagi mak tapi dia pula jimat-jimat minum Vivix.

Akhirnya Tadika Al Falah untuk Najihah

Reply
avatar
izue jue
admin
13/11/14 9:56 pm ×

Vivix sangat baik. Ibu saya ada gastrik tapi sejak ambik vivix alhamdullilah gastrik dah kurang. Mencegah lebih baik dari merawat. Itu gunanya vivix suplemen shaklee. Layari ajusyopz.blogspot.com

Reply
avatar

Kongsi apa yang anda rasa ^^
jangan malu malu, kita kawan kan :) ConversionConversion EmoticonEmoticon

Thanks for your comment