Atasi badan Kurang bertenaga dengan ESP Shaklee

Assalamualaikum & Selamat Sejahtera..

Dalam menjalani kehidupan harian, banyak kerja dan tugasan kita semua perlu lakukan. Keluarga, kerjaya, Business, karenah manusia, dan itu semua akan memenatkan badan serta minda kita. Secara automatik apabila badan menjadi penat , makan tenaga akan berkurangan. 

Ramai yang mengadu bahawa mereka penat, mudah letih, cepat mengantuk. Baru je masuk kerja, jam 10 pagi dah mengantuk, badan dah sakit-sakit, muka dah tak ceria, padahal waktu malam tidur dah cukup awal bagi wanita dan jejaka bekerjaya. Macam mana ni?? Tak boleh dapat award pekerja berkaliber la mcm ni. hehe. 

Tapi bukan Cik Vita ye yg mengantuk dan letih-letih ni.. sebab Cik Vita ada secret weapon setiap hari. Apa secretnya? Mai baca sampai habis. hehe

Mengantuknya!

Tidur dah!

Kali ni Cik Vita nak serita pasal Secret Weapon yang Cik Vita maksudkan tadi. 

Apakah? semestinyalah Energizing Soy Protien [ESP] Shaklee.
ESP ni dapat membantu tenaga kita selama berjam-jam tau. Shaklee mencipta ESP dengan mempunyai ciri-ciri tindak balas glisemik. 

Tindak Balas Glisemik umpama macam kesan makanan kepada paras gula di dalam darah kita. Saintis Shaklee telah mencipta ESP dengan indeks glisemik yang rendah. Ini membolehkan gula di dalam darah dilepaskan secara perlahan-lahan sambil membebaskan glukos ke dalam sistem badan. Pelepasan tenaga secara perlahan-lahan ni la yang membuatkan kita rasa bertenaga selama berjam-jam. Keseimbangan metabolik yang terbentuk selepas kita minum ESP ni akan membuatkan kita rasa kenyang, tenang dan selesa. 

Kalau anda nak test, cuba makan makanan yang manis yang tinggi indeks glisemik macam aiskrim. Anda akan rasa cepat lapar. Kadang-kadang akan rasa cepat mengantuk, letih dan sebagainya. Hal ini terjadi sebab paras gula yang tinggi dalam darah selepas makan ais krim yang manis.

Menarik kan konsep ESP ni? Sangat bagus untuk sesiapa yang berdiet. Hanya ambil untuk sarapan, dan kekal bertenaga sehingga tengah hari. Jadi masa antara sarapan ke makan tengah hari, anda tak perlu lagi makan snek yang tinggi kalori yang boleh mengakibatkan berat badan bertambah dan terbabas program diet anda.

Jadi untuk kontrol pemakanan dan tambahkan tenaga, Cik Vita sarankan anda cubalah ESP Shaklee sebagai menu sarapan anda. Tinggalkan makanan yang tidak berkhasiat dan tidak menyihatkan. Bukan tak boleh makan, tapi kurangkan pengambilan. Lebih baik kurangkan pengambilan daripada hari-hari makan makanan yang berlemak, tinggi kolestrol, dan berminyak kan. Nanti dah datang penyakit lain bertandang plak. Mana boleh tinggalkan terus nasik lemak, roti canai, roti jala. Semua tu sedap tau. kegemaran tu. Tapi jangan hari-hari. Ambil inisiatif sendiri untuk kawal diri anda sendiri dari menjadi hamba kepada makanan. Boleh dapatkan Tips Diet Dengan Cepat di SINI..

Lagi 1, ESP Shaklee bukan 1 fungsi je tau.. 1001 fungsi yang tak dapat Cik Vita listkan kat sini. Antaranya, Kulit cantik, wajah kusam tu akan kembali shining dll. Anda boleh tengok di SINI dan di SINI..

Inilah rupa ESP. Besar kan?


      SARANAN BERHIKMAH
  • Jom sama-sama buat perubahan dalam menu diet seharian kita. 
  • Sama-sama ubah menjadi insan yang lebih sihat dengan diet seimbang mengikut piramid makanan.
  • Ingat pesanan Cik Vita, bukan tak boleh makan, tapi jangan makan tiap-tiap hari.
  • Jangan tidur dan mamai di tempat kerja, nanti takut tak dapat keberkatan dalam bekerja. [Cikgu Cik Vita cakap, jangan main-main dalam bekerja, nanti gaji tak berkat]

PROMOSI ESP SHAKLEE SEHINGGA 31 OKTOBER 2014
HARGA SANGAT MURAH DARI BIASA!!

===================================================================

Harga ??
Di Dalam Lingkungan RM 150 sahaja! [Tahan Selama 2 Bulan]
[Nak Harga Promosi, whatsapp Cik Vita ye]

Menarik Bukan? Pelbagai fungsi, dengan harga yang murah, dan tahan sehingga 2 Bulan..

BERMINAT?
~Free Consultation~
++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Hubungi Cik Vita ye ;
PM/ WhatsApp : 0199609708







Previous
Next Post »

8 comments

Click here for comments
12/10/14 11:05 pm ×

jom ambil Esp utk kekal sihat,cantik dan bertenaga :D

Reply
avatar
NAMI
admin
13/10/14 12:16 am ×

ESP memang awesome !!! terbaik

Reply
avatar
13/10/14 1:27 am ×

ESP is the best!!!!!

Reply
avatar
Unknown
admin
14/10/14 10:40 pm ×

esp da best, badan kekal bertenaga u oll ..
jom lihat apa kelebihan esp shaklee ini lagi? http://cahayaummurizqi.blogspot.com/2014/10/promosi-esp-shaklee-kembali-lagi.html

Reply
avatar
Unknown
admin
17/10/14 8:14 pm ×

sangat best esp ni :)

Reply
avatar
Unknown
admin
17/10/14 8:14 pm ×

mmg mnum pagi ptg rasa lg tenaga kan.. :)

Reply
avatar
Unknown
admin
17/10/14 8:15 pm ×

All in one kan esp ni :)

Reply
avatar
Unknown
admin
17/10/14 8:18 pm ×

mmg sanagt awesome.. haha

Reply
avatar

Kongsi apa yang anda rasa ^^
jangan malu malu, kita kawan kan :) ConversionConversion EmoticonEmoticon

Thanks for your comment