15 Kebaikan Mealshake Shaklee Untuk Anak Anda


Kali ni Cik Vita nak kongsi sikit dengan anda berkaitan dengan Mealshake Shaklee ni.. Tapi.. Kalau 15 kelebihan tu.. Sikit ke banyak?? Hehe.. Macam banyak kan..

Cik Vita Sebenarnya single mingle lagi.. Tapi orang sekeliling Cik Vita yg dah berkahwin ni, yang dah Ada anak, dorang semua bagi anak2 bijak pandai dorang minum Mealshake..  Alhamdulillah..  Sangat positif kesannya.. 

Apa yang nak dibanggakan melainkan dikelilingi dengan anak2 yang sihat dan bijak pandai kan.. Alhamdulillah..

Apa yang best sangat dengan Mealshake ni?? Banyak tau awak.. Cik Vita nak bagi anda berfikir sejenak.. 

" Zaman sekarang, ramai ibu Bapa yang sibuk bekerja, Kadang2 tak da masa nak cuci telinga anak pun, Kadang2 tak Sempat nak Tanya Adakah anak sihat?? 

Yang anda tau, hntar anak ke taska,  ambik anak di taska, pergi skolah naik van sekolah,  bila MASA anda dengan anak2..  


WEEKEND?? Ajak anak pergi makan luar, fast food?? "


Anda pernah terfikir tak, Bertapa kosongnya jiwa anak2 dengan belaian ibu Bapa??

Berapa ramai anak2 Kena jaangkitan demam, selesema, batuk bila di taska?? Bagaimana anda atasinya?

Dengan ubat klinik?  yang penuh dengan bahan kimia dan dadah??  kata sayang anak2,  mana TINDAKAN SAYANG anda dengan anak2??  Cik Vita tak sanggup bagi dorang ubatan kimia macam tu.. Tak baik untuk buah pinggang,  sel badan dan sebagainya..

So kali ni Cik Vita bertanggungjawab, nak ceritakam pada anda, Apa kelebihan Mealshake untuk anak2 pintar anda..

KELEBIHAN MEALSHAKE SHAKLEE


Terdapat beberapa kelebihan Mealshake Shaklee.  antaranya ialah :-
1) Mengurangkan eczema
2) Membantu tumbesaran anak2 
3) Untuk Perkembangan Minda 
4) Untuk Tingkatkan selera makan anak2 
5) Untuk anak yang dah tinggalkan susu ibu
6) Untuk anak kekal aktif
7) Berfungsi sebagai pelindung jangkitan penyakit kepada anak2 
8) Meningkatkan Berat badan anak2 
9) Membantu anak lebih fokus 
10) Membantu mengurangkan Asma 
11) Mengatasi masalah sembelit anak2 
12) Sesuai untuk anak yang mengalami diabetes tahap 1
13) Membantu menurunkan Berat badan anak yang mengalami obesiti
14) Meningkatkan kecergasan anak
15) Sangat mudah disediakan [tak perlu fikir pelbagai menu.untuk sarapan]


KENAPA PERLU MEMILIKI MEALSHAKE SHAKLEE

  • Mealshake Shaklee sangat murah ye you all..
  • Harga??  Hanya RM 113 SAHAJA!!  mahal ke??

Bagi Cik Vita,  ianya tak mahal Sebab tahan selama lebih kurang 4 Bulan.. [hanya mengambil 1 sudu kecil sehari ]

Anda Cuba bayangkan, Kalau setiap Bulan anak asyik sakit, bawak pergi klinik, anak menangis tiap kali nak makan ubat. Bila dah bagi ubat, anak tertidur..  Kenapa tertidur??

Sebab.. Dalam ubat Sintetik tu ada kandungan dadah yang boleh membuatkan seseorang mengantuk..  Anda bagi anak anda dadah?? Sanggup??

Fikir fikir dan fikir ye ibu, mama, ummi, semua..

========================
Cik Vita PENGEDAR SHAKLEE anda..
 



Previous
Next Post »

2 comments

Click here for comments
31/10/14 12:42 am ×

mealshake sgt bagus untuk anak-anak,anak sukar makan nasi? http://cahayaummurizqi.blogspot.com/search/label/Mealshake%20Shaklee

Reply
avatar
Qaseh Abadi
admin
31/10/14 1:56 pm ×

meal shake ni melengkapkan nutrisi, yelah 24 jenis vitamin yg ada yg diperlukan tubuh

AKU DAN KAMU: MEALSHAKE

Reply
avatar

Kongsi apa yang anda rasa ^^
jangan malu malu, kita kawan kan :) ConversionConversion EmoticonEmoticon

Thanks for your comment