Omega Guard Mampu Merawat Buasir


Kali ni Cik Vita nak perkenalkan kepada anda Omega Guard Shaklee yang boleh membantu anda merawat buasir. Cik Vita tau, kat Malaysia ni khususnya memang ramai yang menghidap masalah buasir samada buasir peringkat awal mahupun peringkat yang serius

Masalah orang Malaysia sekarang, ramai yang tak ambil endah dengan kesihatan masing-masing. Selagi masalah masalah buasir yang dialami tu tak menjejaskan aktiviti harian, memang takkan cari supplement atau ubat yang boleh membantu merawat masalah buasir dia. Sedangkan anda tahu anda mengalami masalah buasir. Tak patut betul la sebab kesihatan kena diutamakan ye.
[Kalau Cik Vita start membebel kalah kambing keluar kandang tau! - kena berubat la awak]

Penghidap buasir tidak mengira peringkat umur, tetapi ramai yang mengalami masalah buasir adalah dari kalangan ibu-ibu yang baru lepas bersalin.

Buasir terjadi akibat daripada tekanan dalam darah di bahagian rektum terlalu tinggi, menyebabkan dinding vena meregang atau membonjol. Kadangkala ia boleh pecah ketika meneran untuk membuang air besar.

Buasir ni ada 2 jenis :

  • Buasir dalaman
  • Buasir luaran


Buasir Dalaman ni berlaku di bahagian dalam rektum. Selalunya buasir jenis ini ramai yang tak sedar sebab tak da tanda-tanda sakit yang dapat dirasai. Tapi bila dah berlaku pendarahan, ataupun dah keluar darah melalui saluran dubur, barulah anda merasai sakit tersebut.

Buasir Luaran pulak berlaku di luar permukaan kulit, betul-betul di luar permukaan dubur. Tanda-tandanya anda akan rasa sakit dan gatal-gatal terutamanya semasa proses pembuangan air besar. Buasir jenis ini boleh disentuh dan anda akan rasa sedikit lembut dan beerbentuk seakan-akan bulat. 

Anda boleh kenal buasir dengan 4 peringkat :
  1. Berlaku Pendarahan dan bengkak yang menonjol keluar.
  2. Disebabkan pergerakan usus, bengkak akan keluar di permukaan dubur, tapi akan masuk semula secara sendiri.
  3. Bengkak yang dialami akan keluar dan hanaya akan masuk ke dalam apabila anda tolak secara fizikal
  4. Keluar darah pekat dan anda akan rasa sakit dan susah untuk meneran untuk membuang air besar.

Bagaimana Omega Guard Shaklee Dapat Membantu Masalah Buasir?


Omega Guard Shaklee adalah Omega-3 yang terbaik di dunia.. Sekiranya anda nak tengok, ianya terbaik di dunia ataupun tidak, boleh lihat di SINI. Omega Guard sangat kaya dengan DHA dan EPA. Omega-3 ni adalah asid lemak yang amat penting kepaa tubuh badan kita, tetapi tubuh badan tidak dapat menghasilnya dengan sendiri, maka ia perlu diambil ddari diet harian kita. 

Macam mana Omega Guard boleh bantu masalah buasir ni Cik Vita??
Ok, Jom review balik apa itu DHA dan EPA. 
DHA adalah Docosahexaenoic acid di mana ia membantu untuk perkembangan fungsi-fungsi otak.
EPA adalah Eicosapentaenoic acid yang membantu untuk kesihatan jantung dan sendi / otot. 

Pesakit buasir akan mengalami kesakitan akibat daripada tekanan otot dubur ke atas bengkak tersebut sehingga menyebabkan proses membuang air besar menjadi amat perit. Jadi, oleh kerana EPA itu baik untuk sendi dan otot, Omega Guard ini membantu untuk mengecutkan otot yang membengkak tersebut. 

Kenapa Omega Guard Shaklee Berbeza dari Minyak Ikan Lain?

  • Omega Guard Shakleee dihasilkan menerusi kaedah terkini iaitu Ultratulen Farmaseutikal. Maksudnya adalah ia melalui proses penyulingan proprietari tiga molekul yang akan memekatkan asid lemak Omega-3.
  • Teknologi yang digunakan ini dapat menyingkirkan bahan-bahan berbahaya yang terdapat di dalam ikan seperti plumbum, arsenik, merkuri dan sebagainya.     
  • Di dalam pasaran kini, banyak pengeluar minyak ikan menggunakan kaedah penyulingan tekanan tinggi untuk mengekstrak minyak ikan yang mana akan meyebabkan kehilangan banyak nutrient dan tidak ramai menggunakan kaedah penyulingan proprietari tiga molekul akibat kos yang terlalu mahal. Haaa. nampak tak kenapa minyak ikan Shaklee yang terbaik? Guna Kos penyulingan yang mahal dengan harga yang berpatutan. 
  • Omega Guard Shaklee bukanlah hasil ekstrak dari minyak hati ikan kerana tinggi kandungan toksik.
  • Minyak Ikan Shaklee diekstrak dari ikan laut dalam dan berair sejuk seperti mackerel. Ikan laut dalam dan berair sejuk kandungan merkurinya adalah yang terendah dan mengandungi asid lemak tidak tepu yang tinggi berbanding dengan ikan yang lain. So, kalau gabung dengan tiga kali penyulingan, mmg havoc la minyak ikan Shaklee. hehe
  • Omega Guard Shaklee mempunyai 7 jenis asid yang amat penting untuk tubuh badan, namun tidak dapat dihasilkan oleh badan iaitu DHA, EPA, HPA, ETA, SDA dan DPA. So, mmg kita kena pandai-pandai cari sendiri asid penting ini dari makanan dan supplement. 
  • Tengok jadual di bawah yang menyatakan bahawa, Omega Guard adalah paling tinggi yang mempunya kandungan EPA dan DHA. 


Nampak tak kandungannya tu? Sebab tu Cik Vita confident nak suggest pada anda yang mengalami masalah buasir supaya consume shaklee kerana kandungan EPA nya yang tinggi, yang mampu untuk 
mengecutkan otot yang bengkak tersebut. Jangan ragu-ragu lagi ye. Pilihan hati Cik Vita adalah Omega Guard Shaklee. Anda??


Testimoni Pelanggan




Harga ??


Di Dalam Lingkungan RM 136 sahaja! [Tahan Selama 1 Bulan]
[Nak Harga Istimewa, Contact Cik Vita ye]


BERMINAT?

~Free Consultation~

++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Hubungi Cik Vita ye ;
PM/ WhatsApp : 0199609708
Page : Cik Vitamin

Pengedar Shaklee Sik, Batu Lima, Jeniang [COD] 
Serta Seluruh Malaysia [POS]
"Saya Pengedar Shaklee terbaik anda"
[1164063]






Previous
Next Post »

1 comments:

Click here for comments
MNH
admin
16/10/14 2:03 pm ×

Perkongsian yang baik...

Salam singgah

Congrats bro MNH you got PERTAMAX...! hehehehe...
Reply
avatar

Kongsi apa yang anda rasa ^^
jangan malu malu, kita kawan kan :) ConversionConversion EmoticonEmoticon

Thanks for your comment