Supplement Shaklee Untuk Kanak-Kanak

Assalamualaikum Shaklee Lovers..

Alhamdulillah.. sekarang ni ramai ibu bapa yang concern tentang kesihatan, tumbesaran serta minda anak masing-masing. anak-anak kan anugerah Illahi yang tak ternilai harganya.. Jadi, ibu bapa haruslah memberi yang terbaik untuk anak-anak samada makanan harian ataupun makanan tambahan. 

Persoalannya.. perlu ke makanan tambahan untuk kanak-kanak?

Menurut pandangan Cik Vita, sekiranya anak-anak itu Pola Pemakanannya seimbang, tak makan makanan segera dan sebagainya.. Ya! anak itu tak perlu makanan tambahan kerana nutriennya sudah lengkap.. Namun, jika sebaliknya, anak-anak itu perlu kepada makanan tambahan sebagai usaha untuk membekalkan zat penting bagi menyokong kesihatan serta tumbesaran mereka. 
[sekarang, terlalu banyak makanan yang diproses di pasaran seperti pizza, kentang goreng dll]

Shaklee ada ke makanan tambahan?
Iya.. memang ada.. iaitu Meal Shake dan Omega Guard Shaklee.




Melihat anak-anak membesar dengan sihat  adalah nikmat yang paling bernilai bagi ibu bapa. Jadi, ibu bapa, Cik Vita ingatkan supaya mencegah dahulu sesuatu, sebelum berlakunya sesuatu. 

Omega Guard Shaklee

Omega Guard adalah sejenis minyak ikan yang terbaik di dunia. Ia dihasilkan melalui proses penyulingan molekul yang memekatkan asid lemak Omega-3 yang bermanfaat serta semulajadi. 
  • Mengandungi minyak Ikan
  • Satu hidangan Omega Guard menyediakan 1000mg asid lemak omega 3 termasuk DHA dan EPA.
  • DHA dan EPA dipercayai mampu mengurangkan keradangan, menggalakkan fungsi otak, sistem saraf dan fungsi mata yang perlu diperolehi melalui pemakanan.
  • Imuniti Badan
  • Meningkatkan daya tumpuan dalam pembelajaran
  • Sistem peredaran darah yang teratur


Meal Shake Shaklee

  • Menyediakan 24 jenis vitamin A-Z, Mineral dan Trace Mineral - Kekurangan Trace mineral akan memberikan kesan kepada penyerapan vitamin-vitamin dan menyebabkan enzin tidak aktif. Ia juga mengandungi soya lecithin yang bertindak dengan vitamin larut lemak. *Sesuai untuk mereka yang susah menelan pil dan juga mereka yang ingin memiliki berat badan yang ideal.
  • Membekalkan Nutrien Kepada Sel-sel - Kaya dengan protien [tidak mengandungi laktosa] yang membantu membentuk kulit, kuku, rambut, organ-organ, darah, sel-sel imunisasi dan sebagainya.
  • Untuk Tumbesaran - Mangandungi asid folik, Biotin, kaya dengan kalsium dan magnesium yang diperlukan untuk membina tulang dan sel-sel dalam proses membesar. 
  • Anti-Oksida - Mengandungi vitamin A, C, E, Zink dan selenium yang merupakan komponen anti-oksidan untuk anti-penuaan.
  • Pemulihan Kulit - Mengandungi vitamin B-kompleks, iron, copper untuk membentuk sel darah merah yang sihat, sekaligus meningkatkan warna kulit.
  • Detox - Kaya dengan serat  yang membantu untuk menyingkirkan lemak yang berlebihan dan bahan buangan daripada kolon dan perut. Rasa yang lazat digemari oleh pelbagai peringkat umur.

Mai Cik Vita nak belanja Testimoni Customer yang telah membei kepada anak-anak mereka 
Meal Shake dan Omega Guard.


Testimoni 1



Testimoni 2



+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Harga ??

Nak Harga very Special, whatsapp Cik Vita ye
Harga memang mampu milik, kerana Meal Shake tahan sehingga 4 bulan dan 
Omega Guard tahan sehingga 3 bulan


BERMINAT?
~Free Consultation~
++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Hubungi Cik Vita Okeyh ;
PM/ WhatsApp : 0199609708
FB : Fisha Hasan
Page : Cahaya Kecantikan







Previous
Next Post »

Kongsi apa yang anda rasa ^^
jangan malu malu, kita kawan kan :) ConversionConversion EmoticonEmoticon

Thanks for your comment