kebaikan ESP SHAKLEE Untuk Ibu Hamil

Assalamualaikum & Selamat Sejahtera..
Alhamdulillah,  Cik Vita Masih lagi diberi kekuatan oleh Allah utk mneruskan bersiaran di dunia blog pada harini dari IEMCC MINES.  hehe. Macam artist bercakap..  haha

Anda semua pernah Dgr X berkaitan ESP SHAKLEE?  eh! Mesti la pernah kan.. Produk hot tu.. Jangan Lupa yea. ESP SHAKLEE PROMOSI masih available tau. Sampai penghujung Oktober ni SAHAJA.. Cik Vita Mmg addicted lah dgn ESP Shaklee ni. ESP shaklee memang terbaik lah.. Hanya yang dah mencuba dapat rasai kelebihannya dengan Soya biasa..

Kesan ESP SHAKLEE pada Ibu Hamil

Anda tau kan ESP SHAKLEE ni merupakan Sumber protein kepada tubuh badan kita?
ya! Memang benar sekali.. Bila si ibu ni consume ESP, anda akan rasa BERTENAGA sepanjang hari.. Kalau ibu2 yang Kena morning sickness tu, tak dalah rasa teruk n Penat sangat ye.. Sebab ESP dapat membantu anda memberikan tenaga. Sebab Apa? Sebab esp bersifat melepaskan tenaga secara perlahan2 ke dalam tubuh anda, Sebab tu lah anda akan dapat tenaga yang berkekalan.

Para ibu ni jugak akan TERASA KENYANG sentiasa.. ESP kan Sumber protein, Akan buat ibu kenyang sentiasa.  Consume dari Awal hamil, smpai Lepas bersalin,  Insyaallah Ibu akan dapat semula bentuk badan macam sebelum mengandung.  Selim melimm la Ibu2 kita Nanti.. Suami pun tersayang lebih kan. Hehe

Bila ibu2 consume ESP masa hamil ni, Akan turut MEMBANTU PERKMBANGAN BAYI sewaktu dalam kandungan..Bayi akan berkembang dengan sihat dan pesat..ESP shaklee kan soya non-GMO..  so tak da masalah takut ada bahan kimia dan sebagainya.. Sebab proses ESP ni memang secara 100% natural.. 

Para Ibu yang consume ESP shaklee, kebarangkalian untuk dapat anak KULIT GEBU Amat tinggi.. Best kan?? Anda Penah dengar tak, Kalau minum susu soya, dapat anak kulit gebu.. Ini la masanya..  Ibu2 cepat Bertindak! :)

ESP shaklee dapat MEMBANTU PENYERAPAN VITAMIN dengan baik. Ia turut membantu untuk menyihatkan sel badan. jadi, bila sel sihat, vitamin lain yang anda consume pun akan menyerap dengan cepat oleh tubuh badan. Sebaliknya,  Kalau sel tak sihat, sel akan mengambil masa yang lama untuk menyerap vitamin

Kenapa Anda Perlu Pilih ESP SHAKLEE?

ESP shaklee ni adalah bersifat 100% natural.. Soya dibasuh dengan menggunakan air, manakala soya biasa menggunakan alkohol yang boleh menyebabkan kehilangan banyak nutrien penting. Soya esp juga soya Non-GMO..

So, anda pilihlah mana yg terbaik untuk diri anda dan baby kesayangan :)

----------------------------------------

Jom join cik vita bersama bina empayar ~
Atau berminat untuk pertanyaan..
Fisha Hasan di 0199609608




Previous
Next Post »

1 comments:

Click here for comments
Umi Azmil
admin
1/11/14 1:17 pm ×

Umi pon amalkan ESP time preggy ni..memang bg tenaga dan kurangkan alahan..rasa semangat lah nak g keje pagi2..hehe
Saya Suka!!!

Congrats bro Umi Azmil you got PERTAMAX...! hehehehe...
Reply
avatar

Kongsi apa yang anda rasa ^^
jangan malu malu, kita kawan kan :) ConversionConversion EmoticonEmoticon

Thanks for your comment