Kebaikan Alfalfa Shaklee


Assalamualaikum & Selamat Sejahtera..

Sihat ke semua para kesayangan Cik Vita. Alhamdulillah, kita masih diberi nikmat hidup oleh Allah s.w.t. kan.. Kadang-kadang Dia nak bg ujian, Dia kurangkan tahp kesihatan pada kita. Tapi tak pa, setiap yang kurang mesti ada jalan penyelesaiannya. Bagi siapa yang kurang tahap kesihatan, ada ubat yang baik untuk merawat. Jangan risau ye.

Okeh, kali ni Cik Vita nak perkenalkan pada anda satu supplement yang namanya Alfalfa Complex. Cik Vita consume jgk supplement ni and sangat-sangat jatuh cinta. serious!.. Dan Cik Vita Yakin ramai kat luar sana, yang dah consume supplement ni turut jatuh cinta.. haha..

But, Why ramai sangat yang suka? Diperbuat daripada apa? Nama pn sedap, Alfalfa.. 
[blh letak nama kucing kat luar umah Cik Vita lah]. hihik. 

Faedah penggunaan Alfalfa Shaklee
Alfalfa Complex Shaklee
Haaa. Gitulah botol Alfalfa Complex.. Ada 2 Size tau. size (S) dan (L). Sebab dia sangat terbaik, Shaklee buat sampai 2 botol, senang untuk anda borong, yang besar terus. yg saiz (S) ada 330 Tablet, yang Saiz (L) ada 700 tablet.. banyak kan?? . Untung untung untung.. Khasiat pun banyak, tahan berbulan-bulan. Rugi kalau anda tak cuba. 

Kenali Alfalfa

Alfalfa berasal daripada tumbuhan yang mempunyai akar di dalam tanah sehingga 30 kaki ke dalam. Khasiatnya janga cakap lah, tumbuhan alfalfa ni dapat serat vitamin yang dalam tanah yang mana tak kan dapat di atas permukaan tanah. Nampak tak kenapa dia special?

Alfalfa juga kaya dengan vitamin, mineral serta nutrien lain yang amat penting kepada kekuatan dan pertumbuhan tulang dalam menjamin kesihatan tubuh badan. Ia mengandungi protien dan vitamin A, Vitamin B1, vitamin B6, Vitamin C, Vitamin E dan Vitamin K. Selain itu, Alfalfa juga mengandungi kalsium, kalium, karotena, besi dan zink. Sekiranya anda tak nak ambik dalam bentuk tablet, anda boleh ambik dalam bentuk daun, tapi kena pi cari tumbuhan Alfalfa lah. :)

Apakah Faedah Daripada Alfalfa?

Sejak dari kurun ke 6 sehingga kini, kaun cina telah menggunakan Alfalfa sebagai bahan ubat-ubatan di dalam perawatan mereka bagi merawat beberapa masalah kesihatan mereka. Dorang ni anggap tumbuhan Alfalfa adalah tumbuhan paling kaya dengan mineral, vitamin dan kepelbagaian nutrien. Yela, sebab Alfalfa kan dapat serap pelbagai nutrient dari bawah tanah. Mereka telah lama menggunakannya. Anda bagaimana? 

Antara Faedah Alfalfa adalah : 
  • Menyembuhkan Artritis - Alfalfa kan telah menyerap kebelbagaian nuirien di dalam tanah yang sanat baik untuk pembentukan dan pengukuhan tulang, So, Alfalfa sangat baik untuk rawatan artritis. Rawatan tradisional masyarakat cina, mereka telah minum teh yang dibuat dari tumbuhan alfalfa bai rawatan tersebut.
  • Rawatan Batu Karang - Di dalam Alfalfa terdapat vitamin A, C, E dan Zink yang terbukti mampu untuk membuang batu karang.
  • Rawatan Diabetis - Alfalfa dipercayai boleh mengurangkan paras gula di dalam darah.
  • Menyembuhkan masalah buah pinggang
  • Membersihkan darah, hati dan usus, mencegah strok
Cik Vita selalu dapat feedback yang positif dari kalangan customer Cik Vita. Antaranya ialah:
  1. Suami mintak Ulang order Alfalfa! haaa.. sebab Alfalfa mampu mengetatkan kembali miss v. Hubungan suami isteri pun kembali ceria. Tak hairanlah orang panggil Alfalfa ni supplement honeymoon.
  2. Alfalfa buatkan anda sentiasa sendawa dan kentut. Maksudnya apa? Buang angin la yang bersarang dalam badan tu.
  3. Ada juga pelanggan yang cakap masalah bau badan pun hilang. Tak dala kawan-kawan semua tahan nafas bila duduk sebelah kita kan..
  4. Alfalfa ni mampu merawat Allergik. Ada pelanggan yang alami allergik yang teruk, lepas makan udang memang akan bintik2 merah muka, lepas consume alfalfa alhamdulillah katanya.
  5. Bangun pagi je mesti bersin kan. Apala tanda tu? Resdung la.. My Sis ambik Alfalfa untuk resdung, semakin Ok dah skrg [Resdung dia sangat teruk]
  6. Para ibu yang menyusu disarankan ambik Alfalfa. sebab memamg bengkak susu la lepas tu. Ini mmg pelanggan CikVita sndiri yang bagi feed back.
  7. Kalau sape yang nak kurus, Alfalfa adalah salah satu supplement wajib, sebab tugasnya adalah ejen detox yang mengangkut keluar toksik dan lemak yang bersarang dalam badan tu. So anda pun cepat Kurus dengan sihat.
SARANAN
  • Kalau para ibu nak Susu banyak.. Cik Vita sarankan para ibu ambil Alfalfa bersama ESP.
  • Kalau anda nak Kurus dengan bajet yang rendah, Cik Vita sarankan anda mengambil SET BAJET KURUS SHAKLEE.
Banyak kan fungsi Alfalfa.. Nak cite kelebihan lain. Nanti Cik Vita cite di lain entry ye.. Cepat dapatkan alfalfa Shaklee. Yang terbaik hanya untuk anda. 

Harga ??

Saiz (S) - RM 53.75
Saiz (L) - RM 97.50

Harga yang diberikan adalah harga pasaran
Untuk mendapatkan harga yang rendah, atau pendaftaran Keahlian,
Boleh hubungi Cik Vita 
---------------------------------------------------------------------------------------
Menarik Bukan? Pelbagai fungsi, dengan harga yang murah, dan tahan lama..

BERMINAT?

~Free Consultation~

++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Hubungi Cik Vita ye ;
SMS / WhatsApp : 0199609708
Page : Cik Vitamin

Pengedar Shaklee Sik, Batu Lima, Jeniang, Kedah
Serta Seluruh Malaysia
"Saya Pengedar Shaklee terbaik anda"
[1164063]








Previous
Next Post »

1 comments:

Click here for comments
18/10/14 3:03 pm ×

Alfalfa mempunyai 1001 kebaikan. Raja segala herba..Terbaikk

Sustained Release Vita C mengurangkan simptom selsema.

Congrats bro Mama iskh vitamin terbaik you got PERTAMAX...! hehehehe...
Reply
avatar

Kongsi apa yang anda rasa ^^
jangan malu malu, kita kawan kan :) ConversionConversion EmoticonEmoticon

Thanks for your comment