Nutriferon Shaklee

Assalamualaikum Shaklee Lovers..

Kali ni Cik Vita nak kongsi pasal Nutriferon Shaklee..



Apa itu Nutriferon?
Nutriferon adalah sejenis supplement yang berfungsi sebagai  penggalak kepada sistem imun tubuh badan. Nutriferon ini merupakan satu supplement yang hebat dan efektif. jangan bimbang tentang keselamatan nutriferon ni, kerana ianya telah melepasi setiap ujian-ujian saintifik yang sangat ketat samada dari segi keselamatan, ketulenan, keberkesanan dan prestasi.

Sejarah Nutriferon. Siapa yang menciptanya?
Dr. Yasuhiko Kojima merupakan ahli immunologi yang terkenal di dunia merupakan individu yang pertama yang menemui interferon ini iaitu pada tahun 1954 sewaktu di Universiti Tokyo. Beliau telah menjalankan penyelidikan selama 40 tahun dengan menguji ratusan sebatian semulajadi. Beliau telah menghasilkan satu campuran unik daripada empat ekstrak tumbuhan yang menggalakkan pembentukan interferon secara semulajadi di dalam badan.

Siapa yang memerlukan Nutriferon?
Sesiapa sahaja yang selalu mengalami demam, rendah sistem imun dan sebarang penyakit yang berkaitan dengan imuniti atau antibodi seperti selesema, demam, cancer, asma dll.

Bagaimana ia Bertindak?
Nutriferon bertindak melalui 2 cara iaitu dengan mengaktifkan sistem pertahanan imuniti badan dan juga menggerakkan "Pasukan Pemusnah" dalam sistem imuniti badan.

BERMINAT?
~Free Consultation~
++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Hubungi Cik Vita Okeyh ;
PM/ WhatsApp : 0199609708
Page : Cik Vitamin




Previous
Next Post »

Kongsi apa yang anda rasa ^^
jangan malu malu, kita kawan kan :) ConversionConversion EmoticonEmoticon

Thanks for your comment