Krim Ajaib Shaklee : Herbal blend

Assalamualaikum & Selamat Sejahtera Shaklee Lovers..

Harini Cik Vita nak kongsi berkaitan Krim Ajaib Shaklee ataupun Herbal Blend Multi Purpose Cream Shaklee..
Aritu pasal serbuk Ajaib, [ boleh lihat SINI ], Kali ni Krim Ajaib..
haaa.. ini la keistimewaan Shaklee.. Semua ajaib tau.. dan semestinya berkesan. InsyaAllah..

  • Krim ini memang telah diuji secara klinikal di mana boleh melembutkan kulit yang kasar dan pecah-pecah pada siku, lutut serta tumit kaki. 
  • Ia diperbuat daripada ekstrak herba semulajadi yang menenangkan termasuk daun sage, horse chestnut, bunga yarrow dan rosemary
  • Dingin, bermentol dan tidak berminyak



Kenapa Disebut Sebagai Multi Purpose Cream / Krim Pelbagai Guna??

Kerana Boleh Merawat : 

1]  Merawat eczema dan gatal-gatal digigit serangga
Kanak-kanak mahupun orang dewasa yang mengalami gatal-gatal akibat gigitan serangga, bolek sapu krim ini.. InsyaAllah dlm 1 jam kesan gigitan serangga akan hilang. kadang-kadang sembur ridsect pn nyamuk ada jugak kan.. kena gigit je terus sapu. 

2] Melembutkan tumit dan merawat tumit yang pecah
Tumit kering dan pecah memang menjadi masalah ramai wanita dan lelaki.. buruk kan.. pakai kasut, sandals, heels mmg tak cantik.. Cuba dah bermacam jenis produk di farmasi dan agak mahal.. Tetapi, bila pakai Herbal Blend ni, mmg puas hati. dan tumit rasa lembut.. [Tak perlu kikis tumit kaki bagi licin].

3]  Ubat untuk luka dan melecur
Krim ini boleh menjadi pengganti minyak gamat. Herbal Blend ni memang kena ada stok kat rumah.. Malang tidak berbau kan.. Bila ada luka akibat terhiris pisau ke, terkena minyak panas, terus sapu, InsyaAllah akan sembuh.

4]  Luka pada puting bagi ibu-ibu menyusu
Hal ini memang sudah terbukti, Si anak akan menggigit apabila menyusu. Sakit dan pedih ye. Bagi ibu-ibu di luar sana Cik Vita memang sarankan sangat Herbal Blend ni, Ianya sangat natural.. Jadi jangan risau ye kerana dijamin selamat dan tiada bahan sintetik.

5]  Menghilangkan Parut
Semua orang ada parut.. parut demam campak, parut gatal-gatal, parut luka dan sebagainya.. Cuba sapu herbal blend. InsyaAllah semakin pudar dan akan hilang.

6]  Ruam pada bayi
Bayi dan ruam tidak dapat dipisahkan. terutamanya ruam lampin. Bayi jugak selalu ada ruam susu di tepi bibir mereka, ruam peluh di leher dan sebagainya. Kulit bayi masih nipis dan teramat sensitif, Jadi ibu-ibu sapulah Herbal Blend ini kerana kandungannya adalah herba dan tiada bahan kimia. Herbal Blend ini akan melegakan rasa pedih-pedih akibat ruam tersebut. [KEMPEN : Berikan yang terbaik untuk anda sekeluarga!]

7]  Sebagai Losyen Harian
Sapu seperti pemakaian losyen yang biasa anda guna. Semestinya selesa dan selamat digunakan. Tangan akan menjadi lembut je..

INGAT !

Herbal Blend diperbuat daripada bahan-bahan semulajadi [horse chestnut, bunga yarrow, daun sage, rosemary]. Jadi, sememangnya ia adalah semulajadi dan selamat digunakan untuk semua peringkat umur serta tanpa bahan kimia ye.. 

CARA PENGGUNAAN : Hanya sapuan nipis di kawasan yang menagalami masalah-masalah seperti di atas. Sebab tu akan tahan lama krim ini.

TESTIMONI 1 [Pelanggan Master Cery]

 TESTIMONI 2 

TESTIMONI 3

=======================================================================

Harga ??
Di Dalam Lingkungan RM 27.50 sahaja! 
[Nak Harga very Special, whatsapp Cik Vita ye]

Menarik Bukan? Pelbagai fungsi, dengan harga yang murah, dan tahan lama

BERMINAT?
~Free Consultation~
++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Hubungi Cik Vita ;
PM/ WhatsApp : 0199609708
Page : Cik Vitamin






Previous
Next Post »

Kongsi apa yang anda rasa ^^
jangan malu malu, kita kawan kan :) ConversionConversion EmoticonEmoticon

Thanks for your comment