Tiket FREE Ke IMKK - Dr Azizan Osman


Assalamualaikum & Selamat Sejahtera..
Alhamdulillah masih diberi kesihatan untuk mengarang entry untuk tatapan anda, :)

Nampak tajuk Cik Vita? TIKET FREE ke IMKK? Apa tu IMKK? Sape yang bagi talk?
Haaaa. sabar dulu keh.. 

Alkisahnya pada satu malam Cik Vita dapat call dari kakak kesayangan. Terus jawab call tu.. 
Terus dia tanya "Hang nak pi IMKK tak?". Cik Vita terus cakap, WHAT? IMKK? alaaa. mana cukup duit maa. Dia cakap jangan risau, semua FREE.. sekali lagi memang terkejut tahap nak terjun bangunan 10 tengkat sebab tak percaya.. haha..Terus Cik Vita cakap nak pegi.. memang Cik Vita dah lama aim nak pegi program Dr. Azizan Osman, tapi rezeki tak da lagi,, Kali ni Allah turunkan rezeki sedabak gitu.. Alhamdulillah..

Dr. Azizan Osman ni telah menganjurkan program seminar / latihan pembangunan sumber manusia berbentuk seminar, bengkel motivasi serta keisahawanan kepada lebih 500,000 peserta dalam tempoh 6 tahunn[2008-2014]. Beliau telah melahirkan ramai usahawan dan individu yang berjaya. Beliau juga adalah Pengasas serta Jurulatih kepada konsep Pemasaran P.O.W.E.R. Haaa Dr Azizan Osman lah yang bagi talk pada IMKK nanti yang berlangsung pada 23-26 Oktober 2014 nanti..

Beliau adalah seorang yang sangat hebat di dalam dunia pemasaran. Cik Vita memang selalu baca berkaitan beliau dan beli buku pemasaran beliau. Alhamdulillah. kali ni Cik Vita dapat terus berjumpa beliau. :)

Anda pun kena ada impian tau. lepas tu doa.. Rezeki dari Allah, kita tak tau. Mana tau esok je orang datang je cakap menang sebijik kereta yang masuk peraduan bulan lalu ke.. Kita tak tau, semua kerja Allah. 

Apa Itu IMKK [Intensif Magnet Kekayaan & Kejayaan]?

IMKK adalah program Intensif 4 hari 3 malam bersama Dr Azizan Osman, Merupakan satu-satunya program bertaraf antarabangsa yang diinspirasikan oleh jutawan & usahawan pengasas 27 buah syarikat bernialai jutaan ringgitRichworks Group of Companies iaitu Dr Azizan Osman. 

Di sana beliau akan mengajar step by step bagaimana ingin membina kebahagiaan dengan memahami strategi kewangan & pelaburan yang sistematik. Beliau juga akan mengajar bagaimana ingin menarik kenerkatan di dalam kehidupan. Beliau akan mengubah pandangan semua berkaitan dengan masalah wang & cara pengurusan wang yang betul dan efektif. 

Beliau juga akan turut menyentuhh tentang mengenalpasti halangan yang menyebabkan kita hidup tetekan dengan masalah kewangan, tekanan hidup, tidak bahagia, ditipu dan sebagainya. 

pelajaran ketika imkk

Komen Peserta IMKK yang lepas


peserta imkk yang lepas

peserta IMKK

TIKET :-

Yang ni Cik Vita rasa sangat bersyukur, sebab Allah dah bagi rezeki percuma tiket untuk ke program ni.. Cik Vita tak tau mana 1 tiket yang Cik Vita dapat. Biarpun tiket di belakang ataupun hadapan, yang pasti Ilmu yang diberikan adalah sama. InsyaAllah.


tiket

ticket


ticket

ticket

Tengok Harga Tiket tu,, kalau Cik Vita tak dpat tiket free, rasanya memang tak sampai lagi ke program Dr Azizan Osman. Alhamdulillah, Syukur Ya Allah atas Nikmat ini. 

kata panduan

InsyaAllah Dr. Azizan Osman, akan ku bertindak demi mencapai kejayaan.. Aminnn. :)


Cik Vita pengedar Shaklee Anda. 

~Free Consultation~

++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Hubungi Cik Vita ye ;
SMS / WhatsApp : 0199609708
Page : Cik Vitamin

Pengedar Shaklee Sik, Batu Lima, Jeniang, Kedah
Serta Seluruh Malaysia
"Saya Pengedar Shaklee terbaik anda"
[1164063]

 





Previous
Next Post »

Kongsi apa yang anda rasa ^^
jangan malu malu, kita kawan kan :) ConversionConversion EmoticonEmoticon

Thanks for your comment