Kebaikan dan Kelebihan Lecithin Shaklee

Assalamualaikum & Selamat Sejahtera Shaklee Lovers..

Apakah itu Lecithin Shaklee?

Lecithin Shaklee adalah hasil dari pengekstrakkan kacang soya semulajadi bukan-GMO. Apakah soya bukan-GMO? Sila baca di SINI. Setiap kapsul mengandungi 518mg lecithin soya yang membekalkan 3.1g kolina yang kaya dengan lesitina termasuk 468mg fosfatidilkolina dan 282mg fosfatidilinositol. Lecithin yang dirembeskan oleh tubuh badan kita akan menghasilkan acetyl-kolin, inositol, fosforus dan lemak tidak tepu.


Akademi Sains Kebangsaan menyatakan bahawa kolina penting di dalam diet harian kerana fungsinya yang pelbagai. Antaranya:
  • Menyokong kesihatan otak
  • Menyokong kesihatan hati, kardiovaskular dan pembiakan
  • Menurunkan paras kolestrol
  • Memecahkan lemak dan menolong mengurangkan berat badan

Manfaat Utama Lecithin Shaklee
  • Meyerap Vitamin Ynag Larut-lemak - Membantu tubuh badan anda untuk menyerap vitamin A,D,E, dan K yang larut lemak.
  • Melindungi Hati - Menghalang enapan lemak di kawasan hati, sirosis hati dan hati berlemak. Lecithin juga membantu memulihkan kesihatan hati.
  • Pemecahan Lemak dan Kolestrol - Lecithin bertindak sebagai 'vacum' salur darah. Pengambilannya membantu mengemulsi lemak, kolestrol di dalam tubuh badan anda.
  • Pelansingan - Lecithin dapat membantu anda untuk mengahalang daripada terlebih berat badan ataupun obesiti. Pengambilan yang konsisten dapat membantu pembakaran lemak secara berkesan.
  • Mencantikkan Otot dan Kulit - Membentuk membran sel, melembabkan dan menghaluskan kulit serta melambatkan proses penuaan.
  • Mengelakkan Alergik - Menghalang platlet darah bagi emngaktifkan tisu gegelung di dalam salur darah, seterusnya mempertingkatkan alergik seperti penyakit kulit.
  • Mengahalang Penyakit Batu Karang - 90% dari batu karang terjadi akibat kolestrol. Lecithin adalah pengemulsi kolestrol yang berlebihan bagi menghalang penyakit batu karang.
  • Mempertingkatkan Daya Ingatan Dan Meringankan Stress - Mengandungi kolin yang membentuk penghantar untuk saraf kranial yang mempertingkatkan kuasa pembelajaran, mempebaiki daya ingatan menghalang alzheimer dan meringankan stress. 
  • Memperbaiki Prostat Lelaki - Kajian telah membuktikan masalah prostat dan uretha lelaki dapat diperbaiki dengan pengambilan lecithin yang banyak.
  • Meringankan Sembelit - Lecithin adalah pelembut najis yang berkesan. Ia juga pelembab usus dan meleraikan toksin di dalam usus. 
  • Membantu Untuk Tidur Lebih Lena 


















Cadangan Pengambilan Lecithin Shaklee

Pelangsingan berkesan : 
3 Kapsul setiap kali sebelum atau selepas makan tengah hari dan makan malam 
[6 kapsul setiap hari]

Apa Kata Cik Vita

Cik Vita memilih Lecithin Shaklee sebab produk ini telah dijamin bahawa sentiasa selamat, berkesan dan mesra alam. Produk-produk yang dihasilkan juga idak mengandungi parabens, triklosan, phthalates, natrium lauril sulfat [SLS], natrium lauryl eter sulfat [SLES] dan propilena glikol. Ia juga tidak terdapat bahan-bahan yang diharamkan, tiada pewarna, tiada sebarang jenis lemak dan tidak mengandungi pemanis dan perisa tiruan.

Lecithin amat membantu Cik Vita dalam meneruskan program diet Cik Vita dan ia dijamin berkesan dengan kawalan pemakanan yang konsisten. Cik Vita mengamalkan Letcithin  bersama ESP. Shaklee..

Testimoni 1












Testimoni 2 





Harga Pasaran
Di Dalam Lingkungan RM 52.50 sahaja! [Tahan Selama 1 Bulan]
[Nak Harga Special, Cari Cik Vita ye]

Menarik Bukan? Pelbagai fungsi, dengan harga yang murah.

BERMINAT?
~Free Consultation~
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Hubungi Cik Vita ye ;
PM/ WhatsApp : 0199609708
Page : Cik Vitamin





Previous
Next Post »

2 comments

Click here for comments
Unknown
admin
22/10/14 10:14 am ×

Lecithin memamg terbaik...

Reply
avatar
Unknown
admin
22/10/14 11:43 pm ×

memang terbaik.. boleh kurus.. hehe

Reply
avatar

Kongsi apa yang anda rasa ^^
jangan malu malu, kita kawan kan :) ConversionConversion EmoticonEmoticon

Thanks for your comment