Kolagen Boleh Elak Anda Yang Berumur 30 Tahun Kelihatan Seolah-Olah 40 Tahun

 

Assalamualaikum & Selamat Sejahtera..

kesan pengambilan kolagen
Cantik?
Cantik… Perkataan yang biasa kita dengar dan sinonim sangat dengan kaum wanita. Ya lah, nama pun perempuan mana tak mahu cantik kan. Tapi dalam kesibukan harian kadang kala kita tiada masa untuk memanjakan diri sendiri. Sedar-sedar je muka dah bekedut dan kusam, ‘eye bag’ dah makin besar bawah mata macam panda dan garis-garis kedut pun dah mula naik kan. Kadang-kadang ada yang umur baru nak masuk 30 tahun tapi muka dah macam orang umur 40 tahun. Mahukah anda menjadi tua sebelum usia? Pastinya tak mahu kan. Nati suami pun cari lain. Tahukah anda bagaimana anda boleh tua sebelum usia? Pernahkah anda dengar perkataan kolagen?

Kolagen adalah sejenis protein yang menyumbang kepada kulit yang sihat dan cantik. Tetapi semakin meningkat usia, kolagen dalam badan akan semakin berkurangan. Makin kurang kolagen maka makin tak sihat dan tak cantiklah kulit kita. Kurangnya kolagen menyebabkan tanda-tanda penuaan seperti:

  • Kulit dah mula menggelebeh dan kendur sana sini
  • Kulit kering dan berkedut
  • Kulit kurang anjal
  • Payudara tidak tegang dan seolah-olah kelihatan jatuh
  • Kulit kusam
  • Rambut halus dan gugur
  • Kuku rapuh dan mudah patah
  • Pigmentasi


petua hilangkan kulit  berkedut
Kolagen Boleh Membantu Menghilangkan Tanda Penuaan

Tidak kira lelaki atau wanita, semua orang akan mengalami kemerosotan kolagen ini dan munculnya tanda-tanda penuaan. Tetapi bagi wanita itu semestinya mimpi ngeri kan. Cara untuk mengatasinya mudah sahaja iaitu dengan mengambil kolagen tambahan kerana tahap kolagen yang sihat menyerlahkan rupa dan susuk tubuh yang awet muda.

Sejak kebelakangan ini, memang banyak produk kolagen di pasaran tidak kira untuk minum mahupun untuk pakai luaran. Tetapi apa yang anda perlu tahu, saiz molekul kolagen besar dan tidak boleh meresap melalui kulit. Sebab itulah kolagen yang dipakai luaran kurang berkesan. Yang terbaik adalah kolagen yang diminum dan tahukah anda apa produk kolagen terbaik di pasaran?


kepentingan kolagen
Kolagen Terbaik!

Kenapa mesti Shaklee Collagen Powder?


Shaklee Collagen Powder mengandungi 400mg proprietari RSS collagen.

Shaklee Collagen Powder mengandungi kolagen yang tulen, berkualiti tinggi dan diektrak dari sisik ikan merah (ikan merah adalah sumber kolagen terbaik kerana daya ketahanannya. Cuba anda fikir, Ikan merah ini hidup di laut yang dalam. Di dalam laut tu kan banyak halangan yang perlu ikan merah ni lalui. Jadi, apabila Shaklee mengambil sisiknya dijadikan kolagen, maka ia juga mengandungi daya tahan yang tinggi.

Dalam Collagen Powder Shaklee, molekulnya ringan untuk memudahkan diserap oleh badan bagi kesan yang cepat dan hebat. Semakin kecil molekul sesuatu kolagen, semakin cepat kolagen tersebut diserap oleh tubuh.

Collagen Powder Shaklee mengandungi 7 bahan tambahan termasuk Vit B dan C yang menyokong kecantikan dalaman dan luaran anda

Apa khasiat Collagen Powder Shaklee kepada anda?


Rata-rata yang mencuba akui dalam masa seminggu kesannya sudah ketara pada mata kasar. Pendek kata Shaklee Collagen Powder amat terbukti keberkesananya. 

kelebihan kolagen shaklee
Khasiat Kolagen 

Harga sekotak Shaklee Collagen Powder adalah RM296 tetapi sepanjang bulan Disember ini, Cik Vita menawarkan DISKAUN HEBAT untuk anda semua. Nak tahu berapa banyak anda boleh jimat? Hubungi lah Cik Vita ya.. hehe.. 

Untuk Info semua, selepas bulan Disember 2014 ini, Shaklee Collagen Powder akan tiada di pasaran buat sementara waktu. So, baik anda borong siap-siap dengan harga runtuh ini.. Harga memang macam END YEAR SALE di SOGO KL. Hehe.. Panduan makan dan tips penggunaan yang betul semestinya Cik Vita akan konsikan buat customer tersayang.   

Tidak mahu tua sebelum usia? Mahu kekal awet muda? Mahu kelihatan muda 10 atau 15 tahun dari usia sebenar? Jom amalkan Shaklee Collagen Powder. InsyaAllah hasilnya berbaloi dengan pelaburan anda. Janji suami makin sayang kan. Yang tiada pasangan akan akan menjadi yakin sebab orang jauh makin dekat. Hehe.

Jom Baca :~

============================================================

Cik Vita PENGEDAR SHAKLEE Anda

Pengedar Shaklee Sik, Batu Lima, Jeniang, Kedah
Serta Seluruh Malaysia
"Saya Pengedar Shaklee terbaik anda"
[1164063]
Anda Mungkin Berminat Untuk MENJANA PENDAPATAN  6 -7 angka sebulan. 

Hubungi Cik Vita sekarang ;
SMS / WhatsApp : 0199609708
Page : Cik Vitamin

KONSULTASI PERCUMA
UNTUK PELANGGAN CIK VITA










Previous
Next Post »

1 comments:

Click here for comments
kucha lana
admin
20/12/14 10:08 am ×

bagus ni kalau nak wajah sentiasa awet muda

Congrats bro kucha lana you got PERTAMAX...! hehehehe...
Reply
avatar

Kongsi apa yang anda rasa ^^
jangan malu malu, kita kawan kan :) ConversionConversion EmoticonEmoticon

Thanks for your comment